Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

121. Data: 2007-04-16 19:10:00

Temat: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Od: "! AXXXID ! ÓÓÓ !" <M...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@y...com napisał:

> Jak zwykle - niczego nie rozumiesz...

Nie mow tak, nie jestem twoją żoną.

--

! PRÓZÓDÓNT ! REPÓBLÓKI ! ÓPD !
! GÓRILLA ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !

122. Data: 2007-04-16 19:10:06

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Tak, tak, wierność to tylko sprawa okazji...

Możesz dookreślić jak Twoja odpowiedź ma się do mojej wypowiedzi? Bo
jakoś ciężko mi znaleźć związek.

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

123. Data: 2007-04-16 19:11:31

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 6:25 pm, m...@y...com wrote:

> No, w bankowości i polityce, oczywiście ;-)

> A Ty "szczel" sobie piwo - też dobrze. Będzie Ci się lepiej
> szcz...el...ało :-)

Chciałam napisać "szcz-e-lało". To chciałam napisać.

124. Data: 2007-04-16 19:11:50

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Nie jesteś dziwna, tylko hmm... nielogiczna :-)
> Jak wybór, to wybór. Ta strona wybiera czy przeciwna - wybór jest
> sprawą tylko jednej z nich, Lojo.

Więc jedna wybrała a druga nie? A co , jeżeli drugiej stronie ten wybór
nie pasuje?

> Nie chciałabyś ulec ideałowi?

Ideały są tragicznie nudne.

> Naprawdę, warto. Skoro tego jeszcze nie zaznałaś, to może jednak masz
> jeszcze szansę ;-)

Dziękuję, postoję - z moim nieideałem czuję się wyśmienicie.

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

125. Data: 2007-04-16 19:17:27

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 6:25 pm, "Aicha" <b...@t...pl> wrote:

> No tak, gdyby chemia nie była moją piętą achillesową, to nie miałabym
> teraz dylematu czy kupić sobie buty czy zapłacić za internet ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Aicho, masz swoją mocną stronę, którą niesłusznie skrytykowałam
kiedyś. Tak jakoś mnie poniosło. Próbowałam Cię naśladować (serio!) -
i nic z tego :-(
Z chemii akurat też nie jestem zbyt... Po kim moje dziecko
odziedziczyło swe zdolności? - ano po ojcu, po ojcu... To już wolę
pisać wiersze - od czasu do czasu mi się udaje nie załamać siebie i
czytających :-)
Też pozdrawiam.
XL

126. Data: 2007-04-16 19:26:20

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 7:33 pm, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
wiadomościnews:1176742104.653909.291410@l77g2000hsb.
googlegroups.com...

> Przyszła kobiecina z kurą na plebanię. Przez płot zobaczyła księdza,
> jak idzie do wygódki. Zszokowana do imentu pomyślała: To ksiądz tyż
> szczy???
>
> -Sam kiedyś dzieckiem będąc się zastanawialem jak to robił Pan Jezus ;)
>
> Kobieta ambitna w ogóle nie ma pięt! Przecież. Jakżesz. I w ogóle
> siok. :-))))))))))))))
>
> -Koieta 'ambitna' ma nogi do samej podłogi
> [wliczając w nie 12cm obcasów]
> więc pięt się nie przewiduje... ;P

No, to nie jestem ambitna: obcasy moich butów to 11 cm w porywach (w
Sylwestra itp). W szpilkach po domu też nie chodzę, a na rowerze to
już nie ma o czym mówić. Odpadam w przedbiegach... tudzież moje
obcasy.
;-)

127. Data: 2007-04-16 19:32:18

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 9:10 pm, "! AXXXID ! ÓÓÓ !"
<M...@p...ooooonet.pl> wrote:

> Nie mow tak, nie jestem twoją żoną.

Trudno byłoby. Nie kocham się z kobietami. A do męża tak nie mówię, bo
on z natury swojej rozumie WSZYSTKO :-)

128. Data: 2007-04-16 19:33:33

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 9:11 pm, Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> wrote:

> Dziękuję, postoję - z moim nieideałem czuję się wyśmienicie.

Tak na stojąco?
;-)

129. Data: 2007-04-16 19:40:49

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

Sylwestra itp). W szpilkach po domu też nie chodzę, a na rowerze to
już nie ma o czym mówić. Odpadam w przedbiegach... tudzież moje

11-też ładna liczba...
moja...więc ja osobiście w zupełności akceptuję! ;)

Rowerek czy na bosaczka po domciu -a jakże!
[palce lizać] ;P

130. Data: 2007-04-16 19:44:08

Od: "! AXXXID ! ÓÓÓ !" <M...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@y...com napisał:

> Trudno byłoby. Nie kocham się z kobietami. A do męża tak nie mówię, bo
> on z natury swojej rozumie WSZYSTKO :-)

Rozumie nawet twoje drobne skoki w bok z zulami z dworca....

--

! PRÓZÓDÓNT ! REPÓBLÓKI ! ÓPD !
! GÓRILLA ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !
! MAGJISTER ! INRZYNIER ! DÓKTÓR ! DÓRIÓSZ !
! POZDRAWIAM ! CIE ! DARIÓÓSZÓ !
! ÓÓ.VV !

Help!!!
US Army werbuje internautów. Gry Wojenne w realu?
Dlaczego woda płynie z góry na dół ?
jestem strasznie nerwowa ;/ !
kto zechciałby mi pomóc w badaniu do pracy magisterskiej???