Środki znoszące popęd płciowy

1. Data: 2005-05-29 20:43:31

Temat: Środki znoszące popęd płciowy
Od: "Marcin Ciesielski" <m...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jakie środki farmakologiczne najlepiej likwidują popęd płciowy u mężczyzn,
nie upośledzając przy tym procesów anabolicznych ani nie powodując
feminizacji? A jak ma się sprawa z kobietami?

--
W nagłówku adres antyspamowy - w razie pisania prywatnej wiadomości proszę
wpisać "op.pl" w miejsce "kutno.invalid".

2. Data: 2005-05-29 21:17:02

Temat: Re: Środki znoszące popęd płciowy
Od: A.L. <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 May 2005 22:43:31 +0200, "Marcin Ciesielski"
<m...@k...invalid> wrote:

>Jakie ?rodki farmakologiczne najlepiej likwiduj? pop?d p?ciowy u m??czyzn,
>nie upo?ledzaj?c przy tym procesów anabolicznych ani nie powoduj?c
>feminizacji? A jak ma si? sprawa z kobietami?

U mnie - wodka czysta zwykla w ilosci pol litra co najmniej.

A.L.

3. Data: 2005-05-30 07:48:04

Temat: Re: ?rodki znosz?ce pop?d p?ciowy
Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał(a):

> U mnie - wodka czysta zwykla w ilosci pol litra co najmniej.

hehe, u mnie przeciwpołożnie... :) to nie jest dobre lekarstwo na
zmniejszenie popedu, bo nieprzewidywalne... :)

a wracajac do tematu - jakies bromki, wiem ze mase tego robia apteki
przy meskich klasztorach :)

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

4. Data: 2005-05-30 17:49:04

Od: "Beata Rzezwicka" <n...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@k...invalid> napisał w
wiadomości news:d7d9a5$grr$1@news.onet.pl...

> Jakie środki farmakologiczne najlepiej likwidują popęd płciowy u mężczyzn,
> nie upośledzając przy tym procesów anabolicznych ani nie powodując
> feminizacji? A jak ma się sprawa z kobietami?

Witam.

Ze znanych ziołowych preparatów takie właściwości ma chmiel (nie mylić z
zupką chmielową - piwem ;)).
Jest on zalecany głównie jako środek uspokajający w stanach wyczerpania
nerwowego, nadmiernym pobudzeniu, bezsenności, ogólnym osłabieniu i w
nadmiernej pobudliwości nerwowej.

Napar: łyżeczkę do herbaty szyszek chmielowych zalać szklanką wrzątku,
pozostawić na 10 min pod przykryciem. Pić 2-3 razy dziennie po szklance
naparu.

Wiadomości z książek pt. 'Ziołolecznictwo' Ożarowskiego i 'Zioła i ich
stosowanie' Kuźnicka i Dziak

Pozdrawiam
Beata

5. Data: 2005-05-30 19:52:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 May 2005, Beata Rzezwicka wrote:

> zupką chmielową - piwem ;)).
> Jest on zalecany głównie jako środek uspokajający w stanach wyczerpania
> nerwowego, nadmiernym pobudzeniu, bezsenności, ogólnym osłabieniu i w
> nadmiernej pobudliwości nerwowej.

nie na wszystkich dziala (na mnie nie)

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2005-06-01 08:11:39

Od: "rootkit" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W nagłówku adres antyspamowy - w razie pisania prywatnej wiadomości proszę
> wpisać "op.pl" w miejsce "kutno.invalid".

Leki antydepresyjne np. fluoksetyna

pozdrawiam
rootKit

7. Data: 2005-06-01 19:39:42

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Jun 2005 10:11:39 +0200, rootkit napisał(a):

> Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@k...invalid> napisał w
> wiadomości news:d7d9a5$grr$1@news.onet.pl...

> Leki antydepresyjne np. fluoksetyna
>
> pozdrawiam
> rootKit

Zgadza się, fluoksetyna jest w tym celu bardzo dobra - po prostu się nie
chce. Z drugiej strony po co komu takie zastosowanie leku?
Z moich doświadczeń wynika, że u kobiet ten efekt również występuje.
Makro
--
http://www.cpp.info.pl/forum/
Forum o psychiatrii dla pacjentów

8. Data: 2005-06-01 20:02:59

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Makro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zgadza się, fluoksetyna jest w tym celu bardzo dobra - po prostu się nie
> chce. Z drugiej strony po co komu takie zastosowanie leku?

facetowi z duzym popedem seksualnym?

> Z moich doświadczeń wynika, że u kobiet ten efekt również występuje.

oj dziala dziala
nie tylko ona z antydepresyjnych

Aga

Kongres PTBUN, Kraków, 7-10 września
Nadcisnienie a herbaty zielona i czerwona
TEVETEN - czy ktos mial z tym do czynienia ?
xanax?
Pilnie potrzebna nam opiekunka (za wynagrodzenie oczywiście).