Stabilizator na staw łokciowy

1. Data: 2006-11-15 15:33:53

Temat: Stabilizator na staw łokciowy
Od: "news.onet.pl" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
7 miesiecy temu doznalem zwichniecia lokcia ktory jest juz mocno oslabiony i
teraz chciałbym go jakoś zabezpieczyc przed ponownymi kontuzjami podczas
jazdy na snowboardzie, dlatego chcę zakupic stabilizator na ten staw. Lecz
nie wiem jaki dokladnie wybrać - są takie powazniejsze z aluminiowymi
listwami ktore moga calkowicie usztywnic staw, a są te takie ktore tylko
stabilizują staw lecz nie ograniczają jego ruchliwosci...
Opisze po krotce co dokladniej bylo z moim lokciem. Na skutek upadku
nastapilo zwichniecie (kosc promieniowa i lokciowa calkowicie wylecialy ze
stawu) z odlamaniem kawalka krawedzi kosci przystawowej który nastepnie byl
usuwany operacyjnie. Byly mocno ponadrywane wiezadla, rozerwana torebka
stawowa i naderwanie miesnia przedramienia. Po dlugich rehabilitacjach moge
zgiąć przedramie prawie calkowicie, natomiast nie ma wyprostu calkowitego i
juz nie bedzie raczej. Podczas ruchow tą ręką często slychac strzelanie
(jakby przeskakiwania), są czasami bóle i mam wrazenie ze ten staw jest
niestabilny zwlaszcza na dzialanie sil prostopadlych do plaszczyzny ruchu
przedramieniem (czyli sila dzialająca w lokiec/przedramię od boku). Boję się
że w razie upadku zwichniecie powtorzy się.
Zamieszczę linki do stabilizatorów jakie upatrzyłem i prosilbym o poradę
ktory wybrać:

http://www.dlapacjenta.pl...products_id=946
http://www.actimed.com.pl...uct&prod_id=586
http://www.actimed.com.pl...uct&prod_id=618