Stałe łącze

1. Data: 2000-01-31 21:05:03

Temat: Stałe łącze
Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was próbował już może podłączyć się na stałe do sieci za
pośrednictem tej firmy?
W stopce listu który ostatnio do mnie dotarł znalazłem poniższą informację,
zaraz wejdę do internetu i sprawdzę o co w tym chodzi

"Stałe łącze do domu za 50 zł miesiecznie: http://www.city.internet.pl/ "

Jak wygląda to w Szczecinie i Policach możecie sprawdzić na stronie:
http://www.zsi.pl/

Pozdrawiam
Olek

2. Data: 2000-02-02 08:03:24

Temat: Re: Sta3e 3ącze
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander wrote:

> Czy kto? z Was próbowa3 ju? mo?e pod3?czyae si? na sta3e do sieci za
> po?rednictem tej firmy?
> W stopce listu który ostatnio do mnie dotar3 znalaz3em poni?sz? informacj?,
> zaraz wejd? do internetu i sprawdz? o co w tym chodzi
>
> "Sta3e 3?cze do domu za 50 z3 miesiecznie: http://www.city.internet.pl/ "
>
> Jak wygl?da to w Szczecinie i Policach mo?ecie sprawdziae na stronie:
> http://www.zsi.pl/
>
> Pozdrawiam
> Olek
U nas na osiedlu byla taka kiedys propozycja za 40 zl tylko musialo by byc co
najmniej 10 chetnych w bloku. Ale sprawa jest tego typu, ze za malo jest
posiadaczy sprzetu komputerowego a co dopiero internet. Dla niektorych bariery
nie do przeskoczenia.
-pozdr. W.

3. Data: 2000-02-06 11:45:36

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a) w wiadomości:

> [...]

To dotyczy Warszawy i jednak trzeba tworzyc siec.

>U nas na osiedlu byla taka kiedys propozycja za 40 zl tylko musialo by byc
co
>najmniej 10 chetnych w bloku.

W Szczecinie liczba chetnych do podlaczenia musi byc nie mniejsza niz 8
osób, a odleglosci miedzy nimi nie moga przekraczac 250 metrów.

Ale sprawa jest tego typu, ze za malo jest
>posiadaczy sprzetu komputerowego a co dopiero internet. Dla niektorych
bariery
>nie do przeskoczenia.

W Szczecinie firma ZSI przylacza indywidualne osoby bez blokowania linii
telefonicznej. Tylko koszty przylaczenia sa duze:
- za przylaczenie przy predk. 33,6 Kbps 989 zl, abonament miesieczny 280 zl,
kwartalny 756 zl, roczny 2956 zl - zbyt drogo, miejmy nadzieje, ze ceny beda
spadaly. Pozdrawiam
Olek

4. Data: 2000-02-07 09:47:23

Od: "Andrzej W" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy (Warszawa) pytał się o podłączenie w: http://www.city.internet.pl/ :
Został poinformowany że firma w specjalnych przypadkach (np. ON), na
specjalną prośbę,
może podłączyć pomijając własne limity.

--
Pozdrawiam A...@a...net

5. Data: 2000-02-07 23:28:57

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej W napisał(a):

> Znajomy (Warszawa) pytał się o podłączenie w: http://www.city.internet.pl/ :
> Został poinformowany że firma w specjalnych przypadkach (np. ON), na
> [...]

Hej
Ja sie nie czepiam, ale jak nalezy rozumiec owe specjalne prosby np ON?
--
Pozdrowka
Apik

6. Data: 2000-02-09 01:13:14

Od: "Andrzej W" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, pewnie trzeba ładnie i grzecznie poprosić.

--
Pozdrawiam A...@a...net

7. Data: 2000-02-09 14:18:26

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej W napisał(a):
> Znajomy (Warszawa) pytał się o podłączenie w: http://www.city.internet.pl/ :

A może ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą w W-wie?

--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

Odliczenia - pytanko?