Stany lękowe u 6-latka

1. Data: 2003-10-31 12:37:49

Temat: Re: Stany lękowe u 6-latka
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał:
> (..)jakis nieduzy punkcik poruszajacy
> sie w przestrzeni bez najmniejszych zaklocen (tutaj jeszcze czulem
> przyjemny spokoj). Pozniej zaczynal drgac (..)
> (..) jakby za tym punktem kryl sie usmiech,
> satysfakcja z mojego "cierpienia" (..)

A niektorzy nie wierza w te historie o porwaniach przez Obcych...

Joanna
gg 3557998

1. Data: 2003-11-05 21:36:46

Od: "Efektywny" <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak byłem młodszy tzn jak miałem około 10 lat miałem własnie fazy bo
pamiętam ze tez sie budziłem w nocy i jakies dawki łapałem , bałeem sie
czasem chodzic spać bo miewałem jak dla dziecka popieprzone sny , jednak
mineło trochę czasu i samo to przeszło bez jakichś wizyt u lekarzy
Pozdro

Level UP - empatia a "Faceci" - dlugie
Psychologia na UJ
Szukam materiałów!!!