Statut

1. Data: 2002-11-07 13:37:14

Temat: Statut
Od: "Włodek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie - Kto nadaje Statut szkole?
WS

2. Data: 2002-11-07 16:02:41

Temat: Re: Statut
Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Włodek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aqdqda$d22$2@news.tpi.pl...
> Mam pytanie - Kto nadaje Statut szkole?

Art. 50. Ustawy o systemie oświaty:

1. W szkołach i placówkach mogą działać rady szkół i placówek.

2. Rada szkoły lub placówki uczestniczy w rozwiązywaniu spraw wewnętrznych
szkoły lub placówki, a także:

1) uchwala statut szkoły lub placówki,

(...)

Art. 52.

2. W szkołach lub placówkach, w których rada nie została powołana, zadania
rady wykonuje rada pedagogiczna.

(...)

Art. 58.

6. Organ lub osoba, o których mowa w art. 5 ust. 2, zakładająca szkołę lub
placówkę podpisuje akt założycielski oraz nadaje pierwszy statut.

RomanS

3. Data: 2002-11-08 08:42:14

Od: "Piotr Zawadzki" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

811.002
-------------

Witam!

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:aqe2nv$836$1@news.tpi.pl...

> [...]
lub
> placówkę podpisuje akt założycielski oraz nadaje pierwszy statut.

A nie wydaje ci się, że statut szkoły nadaje rada miasta / gminy, w której
jest szkoła (tzn. gmina - dla szkoły podst. i gimnazjum, powiat - dla
szkół średnich)?

Z poważaniem
PZ

4. Data: 2002-11-08 09:05:13

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A nie wydaje ci się, że statut szkoły nadaje rada miasta / gminy, w której
> jest szkoła (tzn. gmina - dla szkoły podst. i gimnazjum, powiat - dla

To nie jest kwestia mojego czy twojego "widzimisie". To jest cytat z
obowiązującej ustawy.

RomanS

> Z poważaniem
> PZ