Statystyki inicjacji seksualnej

1. Data: 2022-07-18 17:50:41

Temat: Statystyki inicjacji seksualnej
Od: Carite5279 <c...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się, czy te statystyki są wiarygodne ?

https://w-zwiazku.info.pl/statystyki_inicjacji_seksu
alnej_2022_marzec.html

2. Data: 2023-08-27 18:58:10

Temat: Re: Statystyki inicjacji seksualnej
Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-07-18 o 17:50, Carite5279 pisze:
> Zastanawiam się, czy te statystyki są wiarygodne ?
>
> https://w-zwiazku.info.pl/statystyki_inicjacji_seksu
alnej_2022_marzec.html

Moim zdaniem wiarygodne.
Nie mam się czego wstydzić, ja w 2 klasie liceum (17 lat) jeden pierwszy
raz, a potem w wieku 21 lat miałam chłopaka

Poszukuje tytułu książki
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży