Stediril 30- brak w hurtowniach?

1. Data: 2006-02-25 19:38:42

Temat: Stediril 30- brak w hurtowniach?
Od: "Marcin " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moja dziewczyna zazywa te tabletki anty. Ostatnio ginekolog nie chciał jej ich
przepisac bo twierdzi ze nie dostanie ich w aptece. I rzeczywiscie jak narazie
bylismy w dwoch i nie ma i nie wiadomo dlaczego. Jestesmy z Inoworcławia, czy
u Was tez brakuje tych tabletek?

2. Data: 2006-02-25 20:10:08

Temat: Re: Stediril 30- brak w hurtowniach?
Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin " <s...@g...pl> napisał w wiadomości

w Bielsku też nie ma.
Ewa

3. Data: 2006-02-25 21:22:41

Od: n...@p...fm (Nostrzyk) szukaj wiadomości tego autora

Proponuje wstrzemiezliwosc

4. Data: 2006-02-25 23:17:41

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczywiście- brakuje ich na rynku. można poprosić o rigevidon lub
microgynon- (droższe) odpowiedniki stedirilu.

5. Data: 2006-02-27 17:09:41

Od: "Kamilka" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narazie
> bylismy w dwoch i nie ma i nie wiadomo dlaczego. Jestesmy z Inoworcławia,

Stediril jest chwilowo wycofany z obiegu do konca kwietnia (cos czuje ze tu
rozchodzi sie o jego cene w porownaniu do innych lekow antykoncepcyjnych) w
maju maja dac znac czy wroci czy wycofaja go z lecznictwa. tak jak kolezanka
wspomniala najlepiej jest poprosic o zamiennik akurat stedirilu jest duzo
najtanszy mikrogynon ( u nas kolo 15 zl 100% na znizke cos kolo 11 z
groszami)

Proporcje w mieszance ziolowej
Depresja- bez recepty
Nerwobole