Stelaże do tortów..

1. Data: 2005-08-04 09:41:03

Temat: Stelaże do tortów..
Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od paru dni szukamy w Krakowie stelaży do tortów piętrowych
i za nic w świecie nie można ich kupić. W cukierniach odsyłają nas
do innych cukierni, itd., itd. W wypożyczalniach też nie można ich
dostać. I tu pytanie do grupowiczów - czy nie znacie może jakiegoś
miejsca w Krakowie/okolicach, gdzie można w/w cudo dostać?

pozdrówka
g.

2. Data: 2005-08-04 17:05:28

Temat: Re: Stelaże do tortów..
Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

gordon napisał(a):
> [...]
> dostać. I tu pytanie do grupowiczów - czy nie znacie może jakiegoś
> miejsca w Krakowie/okolicach, gdzie można w/w cudo dostać?

Jest taka hurtownia w ktorej mozna kupic stelaze jak i wszystkie dodatki
do zdobienia tortow (rozyczki itp). Mozna w niej dokonywac zakupow
detalicznych. Miesci sie ona na ulicy (o ile mnie pamiec nie myli)
Idzikowskiego niedaleko cmentarza Rakowickiego od strony petli
tramwajowej w garazu domku jednorodzinnego. Sam tam robilem zakupy w
maju zeszlego roku.

--
Sebastian Maliszczak

3. Data: 2005-08-05 08:31:23

Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sebastian Maliszczak" <b...@c...krakow.pl> wrote in message
> Jest taka hurtownia w ktorej mozna kupic stelaze jak i wszystkie dodatki
[cut]

dzięki wielkie za informacje :)
telefonicznie udało się potwierdzić, że faktycznie są :)

pozdrówka
g.

leczo
Co z mirabelek?