"Stempel" na ramieniu

11. Data: 2001-03-28 15:34:22

Temat: Re: szczepionka przeciwko ospie
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Wed, 28 Mar 2001 14:54:35 +0200,
o...@p...com (Jacek) napisał coś takiego:

>Pewny jesteś że nie potrzebna?

Aha - bo to nie było szczepienie tylko wariolizacja , a jako takie miało
swoje powikłania.

>Czy nie dzięki tej szczepionce nastąpiło niemal całkowite zniszczenie tej choroby?

Dokładnie - WHO skreśliło ospę prawdziwą , zwaną również czarną z listy
chorób.

>Bo w końcu czy w laboratoriach badawczych nie są przechowywane te wirusy?
>Czy ktoś ich kiedyś nie użyje?

Dwa laboratoria posiadają tego wirusa , jedno w Rosji , drugie w USA. (ale
się zrymowało )
Faktycznie mogą więc narobić niezłych szkód stosując go jako broń
biologiczną. Były chyba nawet propozycje coby go zniszczyli , ale
oczywiście obie strony odmówiły.
Ale posiadają tam też inne ciekawe bakterie i wirusy , zresztą nie tylko
oni je posiadają.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

12. Data: 2001-03-29 13:14:33

Temat: Odp: "Stempel" na ramieniu
Od: "lek5" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie znamię owe jest produktem ubocznym tzw. "alien obduction".
Czy kiedykolwiek byleś w jakimś obcym, kompletnie nie znanym sobie miejscu,
którego dokładnie nie pamiętasz? Czy wkładano ci w okolicę zewnętrznego
ujścia przewodu pokarmowego jakieś obce, metalowe przedmioty? Czy twoje
zewnetrzne organy płciowe były przedmiotem jakichś nieznanych manipulacji? A
czy w przedszkolu bawileś się w doktora???

Jeżeli tak, to jest to prawdopodobnie znana medycynie choroba - naevi
obscuri multiplex ad regionis ani.

Acha, oczywiscie jest śmiertelna...
POzdro!!!

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

13. Data: 2001-03-29 13:17:07

Temat: Odp: szczepionka przeciwko ospie
Od: "lek5" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krowy to mogo wyginąć, ale z powodu nadmiaru spożywanych hamburgerów
koluniu. Jeśli wołowinka ci śmierdzi a pryszcze wokół rowu się tworzą, to
najlepiej se schowaj głowe w dupie i jej z tamtąd więcej nie wyciągaj....

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99smub$eds$...@n...formus.pl...

> [...]
choroby?

> Czy mamy pewność, że tak jak dziś pryszczycą dziesiątkowane są stada krów
i owiec czy świń, nie zostanie załatwiona ludzkość?

14. Data: 2001-03-30 10:52:03

Temat: Re: "Stempel" na ramieniu
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś Ci się pomerdało...i nawet dołączyłeś mój post ( niżej), który dotyczy czego
innego.

15. Data: 2001-03-31 10:30:56

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam podobny śladzik ( wyżej) po szczepieniu przeciwko żółtaczce.

Kaja, ale zoltaczke, o ile pamiec mnie nie myli, szczepi sie
domiesniowo... Nie pozostawia to sladow...
magda

16. Data: 2001-04-01 01:31:56

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a):

> Kaja, ale zoltaczke, o ile pamiec mnie nie myli, szczepi sie
> domiesniowo... Nie pozostawia to sladow...

Nie wiem czy Cię pamięć myli, czy nie myli....Mnie w tym przypadku pamięć nie
myli, bo się szczepiłam w 2000 roku.

17. Data: 2001-04-05 10:03:14

Temat: Re: Odp: szczepionka przeciwko ospie
Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lek5 wrote:

> Krowy to mogo wyginšć, ale z powodu nadmiaru spożywanych hamburgerów
> koluniu. Jeśli wołowinka ci śmierdzi a pryszcze wokół rowu się tworzš, to
> najlepiej se schowaj głowe w dupie i jej z tamtšd więcej nie wycišgaj....

Ale jak widze taki stan nie przeszkadza niektorym w bombardowaniu tej listy
durnymi tekstami.

PLONK WARNING

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

architektura mózgu?