Stereotyp kobiety francuzkiej

1. Data: 2002-03-28 15:18:32

Temat: Stereotyp kobiety francuzkiej
Od: <a...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem studentką filologii polskiej.
Piszę pracę magisterską na temat steotypu kobiety fr
ancuzkiej w Polsce.
Oparta jest ona w całości na badaniach opinii public
znej.
Bedę bardzo wdzięczna za pomoc i odpowiedź na tych k
ilka pytań.
Ankieta jest jak najbardziej anonimowa, a zebrany ma
teriał posłuży jedynie do pr
acy magisterskiej.
Jeśli nie masz czasu,
nie chcesz lub nie możesz mi pomóc, to proszę, prześ
lij tę ankietę swoim znajomy
m.
Jeśli nie chcesz podawać swojego adresu e-
mail, możesz wypełnić także ankietę na stronie:
http://tchneo.com/ankieta

Bedę wdzięczna za każdą opinię.
Pozdrawiam,
Katarzyna Stamatel

<-ANKIETA---wyslij na adres: a...@t...com -------------------START->

1. PŁEĆ:
[ ] Kobieta
[ ] Mężczyzna

2. WIEK:
[ ] Do 30 lat
[ ] 30-50 lat
[ ] Powyżej 50 lat

3. POBYT WE FRANCJI
[ ] Tak
[ ] Nie

4. PODAJ 5 SKOJARZEŃ JAKIE PRZYCHODZĄ CI NA MYŚL W ZWIĄZKU Z KOBIETĄ
FRANCUZKĄ
a.
b.
c.
d.
e.

5. JAKIMI CECHAMI CHARAKTERU WYRÓŻNIA SIĘ WEDŁUG CIEBIE TYPOWA FRANCUZKA
a.
b.
c.
d.
e.

6. PODAJ 5 SYNONIMÓW DO WYRAZU "FRANCUZKA"
a.
b.
c.
d.
e.

7. PODAJ ZNANE CI WYRAŻENIA, ZWROTY, PRZYSŁOWIA itp. Z
WYRAZAMI "FRANCUZKA", "FRANCUZ"
->

8. CO SĄDZISZ O KOBIETACH FRANCUZKICH
->

<-ANKIETA-------------------------------------------
--------------KONIEC->

1. Data: 2002-03-28 16:06:54

Temat: Re: Stereotyp kobiety francuzkiej
Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem studentką filologii polskiej.
> Piszę pracę magisterską na temat steotypu kobiety francuzkiej w Polsce.

Przeprasza, że nie na temat:
Rozumiem, że Francuzka, bo Francuz, ale dlaczego kobieta francuZka?
Wydawało mi się, że powinno być: kobieta francuska...

RomanS

1. Data: 2002-03-28 19:11:39

Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że Francuzka, bo Francuz, ale dlaczego kobieta francuZka?
> Wydawało mi się, że powinno być: kobieta francuska...

Romku, nie czepiaj się..... Dziewczyna jest studentką filologii polskiej, a
nie magistrem filologii polskiej:-)
Ewak

1. Data: 2002-03-29 07:32:49

Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Ewka" news:a7vpmm$ibo$1@news.tpi.pl:

> Romku, nie czepiaj się..... Dziewczyna jest studentką filologii
> polskiej, a nie magistrem filologii polskiej:-)
> Ewak

Ale przed 2. wojną się pisało francuzką (tak samo jak 20 lat temu
sweter a nie swetr). Genialni językoznawcy postanowili uprawomocnić
powszechny błąd w regułę, która ma obowiązywać jako prawidłowa.

A Katarzyna moze jest konserwatystką i nie przyjmuje do wiadomości (tam
gdzie może) reform językowców!

--
pozdr
Gregg