Stihl czy Husqvarna

1. Data: 2003-11-16 18:43:14

Temat: Stihl czy Husqvarna
Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić kosę spalinową dosyć dużej mocy (od 2,2 - 3,0 KM) do
wycinania na działce rekraacyjnej zarośli, krzaków i trawy (całkiem spora
powierzchnia). Kupuję teraz bo akurat po sezonie obniżyli ceny o 10%. Na
wiosnę będzie jak znalazł. Kto mi doradzi który sprzęt jest lepszy - Stihla
czy Husqvarny. Tylko te dwie marki biorę pod uwagę.

2. Data: 2003-11-16 20:03:18

Temat: Re: Stihl czy Husqvarna
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Stihla
> czy Husqvarny. Tylko te dwie marki biorę pod uwagę.
:)
to wiodacy producenci
i maja porownywalne ceny dla podobnej mocy sprzetu
:)
przy zakupie bierz wiec pod uwage
jak masz daleko do punktow serwisowych
czy maja na miejscu mechanikow
a nie np objazdowego raz w tygodniu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

3. Data: 2003-11-17 01:17:24

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Sthil
:-) Bogusław

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

4. Data: 2003-11-17 11:53:40

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sthil
> :-) Bogusław

Stihl
:-) Jacek

PS. Ojciec mówi, że łatwiej się odpala!!!

5. Data: 2003-11-17 12:19:40

Od: "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Figaro" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Stihla
> czy Husqvarny. Tylko te dwie marki biorę pod uwagę.

Od pewnego czasu uzywam Stihla FS 300, ktory w w.w. warunkach radzi sobie
dobrze, mimo 1,8 KM mocy. Nigdy nie mialem problemow z ta wykaszarka.
Nie wiem, ktory sprzet jest lepszy. Mimo czestego korzystania z urzadzen
spalinowych tych firm (pilarki, wykaszarki, wycinarki) tylko raz spotkalem
sie z defektem bedacym ewidentna wina producenta. Bylo to kiepskie
uszczelnienie na styku cylinder - tlumik w wycinarce H 245 RX. Przedostajace
sie spaliny strasznie brudzily wnetrze obudowy silnika.
Jesli bedziesz dbal o sprzet, stosowal tylko jeden rodzaj oleju (najlepszy
Stihl'a - czerwony), wysokooktanowe paliwo i nigdy go nie pozyczal :) to
nigdy Cie on nie zawiedzie (moj 17 letni 028 av super nigdy nie widzial
serwisu).
Moim zdaniem Stihl ma wyraznie wygodniejsze pasy nosne, co po kilku
godzinach pracy jest powazna zaleta.

6. Data: 2003-11-17 15:22:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> PS. Ojciec mówi, że łatwiej się odpala!!!
hehe
ja kupilem tez Sthila bo...
ladniej brzmi nazwa
:)

7. Data: 2003-11-17 16:26:11

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja kupilem tez Sthila bo...
> ladniej brzmi nazwa

Ja na studia poszedłem, bo się ładnie nazywały i tak PROFESJONALNIE
brzmiały!!!
Powaga!!!
Jacek

8. Data: 2003-11-17 17:31:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zostałem w UPA

> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

???:-(((

Pozdrawia zimno boletus

9. Data: 2003-11-17 17:34:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Dziadku skocz do Lublina, do specjalisty
nastawić zegar w kompie:-)

Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-11-17 17:40:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty mi tu nie insynuuj
>

> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Staram się rozszyfrować Dziadka:-)

Pozdrawia boletus

Aspidistra
Tarczniki
Ukorzenienia oleandra
Zabezpieczenie rododendronów na zimę
Do ludzi którzy znają się na BONSAI i na W-wie