Stłuczone kolano - pytanie

1. Data: 2005-10-16 16:36:54

Temat: Stłuczone kolano - pytanie
Od: "cels" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Ostatnio upadlem na prawe kolano, ktore troche spuchlo i bolalo. Jednak
opuchlizna szybko zeszla, a samo kolano boli zdecydowanie mniej. Noge moge
smialo zginac i prostowac, nie odczuwam w czasie wykonywania ruchu zadnego
bolu, boli tylko gdy dotykam. I wszystko bylo by w porzadku gdyby nie fakt,
ze pod skora czuc "cos" co pod wplywem dotyku przemieszcza sie z jednego
miejsca w drugie, jest dosc twarde, wiecie co to moze byc ? Dodam ze w tym
tygodniu zamierzam udac sie do specjalisty, chce poprostu uslyszec wasza
opinie.

pzdr CeLs

2. Data: 2005-10-16 17:25:57

Temat: Re: Stłuczone kolano - pytanie
Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Oct 2005 18:36:54 +0200, "cels" <c...@w...pl> wrote:

> [...]
>tygodniu zamierzam udac sie do specjalisty, chce poprostu uslyszec wasza

Rzepka :)))
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

3. Data: 2005-10-16 17:35:49

Od: "cels" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzepka :)))
> --

Hehe, to nie rzepka, bo ona sie trzyma na swoim miejscu, to jest mniejsze od
monety 1gr, i jest wlasnie umiejscowione na rzepce.

pzdr CeLs

4. Data: 2005-10-16 18:56:21

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Oct 2005 19:35:49 +0200, "cels" <c...@w...pl> wrote:

>Hehe, to nie rzepka, bo ona sie trzyma na swoim miejscu, to jest mniejsze od
>monety 1gr, i jest wlasnie umiejscowione na rzepce.

Aha - czyli już wiemy gdzie to jest

w takim razie co powiesz na torebkę maziową rzepki ???
Co prawda jest dużo większa niż 1- groszówka.

Przy stłuczeniu kolana często dochodzi do krwawienia do torebki maziowej
Krwiak się organizuje , zmniejsza , czasami zostają pozostałości
przerośnięte tkanka łączną , które moga twardością przypominać kość

Taka tam hipoteza netowa.
Ja to sobie lubię pacjenta przy diagnozowaniu "pomacać"

5. Data: 2005-10-16 20:29:40

Od: "cels" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Taka tam hipoteza netowa.
> Ja to sobie lubię pacjenta przy diagnozowaniu "pomacać"

No ładnie widze ze rozmawiam ze specjalista.

Mimo iz faktycznie jest duza szansa, ze to moze byc cos innego to jednak
dzieki za inf. Gdy przejde "namacalne" badanie dam znac czy strzal byl
trafny.

pzdr CeLs

6. Data: 2005-10-16 20:46:24

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta torebka to się nazywa kaletka maziowa przedrzepkowa a to co wyczuwasz
to tzw. ciałka ryżowate - nic groźnego, da się z tym żyć, tylko w
kościele będzie Ci trudno

7. Data: 2005-10-16 21:04:52

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Oct 2005 22:46:24 +0200, deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> wrote:

>Ta torebka to się nazywa kaletka maziowa przedrzepkowa

mea culpa , mea

no ale cóż jak na codzień to to dla mnie Bursa jest :)

8. Data: 2005-10-17 09:08:28

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałam podobny przypadek, to "coś" okazało się kawałkiem chrząstki w
kształcie fasolki, który przy uderzeniu po prostu się obłamał z miejsca do
tej pory niewiadomego.
Usunięto to laparoskopowo i kolano jak nowe... to nic, że po trzech latach
był przeszczep kości i mięśnia bo kolana zamiast w przód wygięło się w bok
;/

9. Data: 2005-10-19 10:43:46

Od: "cels" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ale cóż jak na codzień to to dla mnie Bursa jest :)
> --

Dla mojego ortopedy takze :) , "zwykla Bursa" powiedzial i przepisal mi zel
Olfen.
Powiedzial takze ze to moze zginac lecz nie musi, jak jest w praktyce ?

pzdr CeLs

Co z tymi macierzystymi?
Postinor duo a odstawienie harmonetu
wynik badania krwi
[ogl] tlumaczenia medyczne
sprzedam unit stomatologiczny ergostar 90s