Stop manipulacji.

1. Data: 2013-03-15 16:49:47

Temat: Stop manipulacji.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kościół wciska kity ludziom , manipuluje nim...( 2010-02-18 08:24)
~r@f@l

kościół wciska kity ludziom , manipuluje nimi
stare babcie oddają kasę na kościół a wnukowi
ani grosza bo jak da na kościół to mysli że
pójdzie do nieba ! a wogóle jakie niebo jakie
piekło wszyscy ci co chodzą do kościoła maja
zryte głowy ! Jak można sie spowiadac
człowiekowi który jest jeszcze gorszym
grzesznikiem niż ten co sie spowiada każdy idzie
do kościoła do spowiedzi klepie grzechy na
pamięć ale ważne że ludzie go widzą w
kościele i ksiądz wtedy jest katolikiem a ten co
nie chodzi do koscioła bo wie że księza i
kosciół manipuluje ludzmi dla własnych celów
to jest od razu przez całą reszte tych rzekomo
wierzacych poniżany obgadywany ! Ja do kościoła
nie chodzę nigdy koscielnego ślubu nie będę
brał jestem żonaty mam wspaniałą rodzinę w co
wierzę to moja sprawa ale na pewno nie w
kościół i omijam go z daleka nie mam nic do
tych co sobie tam chodzą chcą ich sprawa ale ci
wielcy katolicy są naprawdę wredni nie przyjmij
ksiedza po kolędzie to juz dzien dobry nie
mówią obgadują bo sie ksiedza nie przyjeło czy
ja krytykuje kogos ze przyjoł ksiedza nie bo to
nie moja sprawa i traktuje takie osoby normalnie
jestem miły ale ci co sie nazywają wierzącymi i
tacy pobożni odrazu krytykują tych co nie
przyjeli lub nie byli w kościele mam wspaniałe
dzieci które wiedzą co znaczy słowo dziekuje
przepraszam prosze a jak widze niektóre dzieci
jakie w nich chamstwo siedzi ale wszystko jest ok
bo rodzice chodzą do koscioła z dzieckiem a
przychodza do domu i tylko awantury słychac za
scianą ale u sąsiadów jest ok bo chodzi do
kosciółka dajcie spokój tym co sobie ida
własna drogą przez swiat patrząc na zycie
realnie kazdy jest kowalem swego losu kazda
podjęta decyzjadzis moze miec skutki po paru
latach a ilu jest takich co idzie do koscioła i
sie modli o lepsze jutro i tak latami narzekają
ze zyją w biedzie że Bog ich nie słucha bo
proszą o pieniadze zdrowie a tu nic moze by tak
wczesniej zadbac o to zdrowie nie wtedy gdzy sie
jest juz chorym na cos moze wczesniej pomyslec co
sie chce robic w zyciu zeby biedy nie klepac a nie
siedziec i sie modlic czekajac na cud krytykujac
tych co twardo chodzą po ziemi i sie im wiedzie
bez odwiedzania koscioła

2. Data: 2013-03-15 17:00:10

Temat: Re: Stop manipulacji.
Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-15 17:49, outside pisze:
> [...]
> siedziec i sie modlic czekajac na cud krytykujac
> tych co twardo chodzą po ziemi i sie im wiedzie
powiedz zdrowy ty jestes na tym umysle ?
ile można o jedny ?! zamknij ze się i choć spróbuj podyskutować o czymś
innym niż religia i poityka. stawiam lewy jajnik , że wszystko
łącznie z dziura ozonową sprowadzisz do swojej katolfobii.

3. Data: 2013-03-15 17:44:21

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 18:00, Ruda** <r...@b...pl> wrote:

> [...]
> innym  niż religia i poityka. stawiam lewy jajnik , że wszystko
> łącznie z dziura ozonową  sprowadzisz do swojej katolfobii.

Niestety katolicka patologia niszczy kraj ale przecież są i tacy co na
nich plują a to że deszcz pada.

4. Data: 2013-03-15 17:51:07

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 18:44, outside <s...@g...com> wrote:

> Niestety katolicka patologia niszczy kraj ale przecież są i tacy co na
> nich plują a to że deszcz pada.

Katolicka patologia.

Mąż bije żonę? Recepta Kościoła: "Miłość wszystko wytrzyma, wszystko
zniesie, nie pamięta złego"

Na pytanie, czy "kobieta, która raz lub kilka razy zostanie pobita
przez męża, nie powinna od niego odchodzić?", ksiądz odpowiada:
"Bardzo wiele można wytrzymać i my to doradzamy". Kobiety mają być
strażniczkami swojej kaźni. Oto katolicka wizja miłości i rodziny.

http://natemat.pl/31275,maz-bije-zone-recepta-koscio
la-milosc-wszystko-wytrzyma-wszystko-zniesie-nie-pam
ieta-zlego

5. Data: 2013-03-15 18:13:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 18:00:10 +0100, Ruda** napisał(a):

> [...]
> innym niż religia i poityka. stawiam lewy jajnik , że wszystko
> łącznie z dziura ozonową sprowadzisz do swojej katolfobii.

Czuj się bez jaj...
--
XL

6. Data: 2013-03-15 18:17:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 10:51:07 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Na pytanie, czy "kobieta, która raz lub kilka razy zostanie pobita
> przez męża, nie powinna od niego odchodzić?", ksiądz odpowiada:
> "Bardzo wiele można wytrzymać i my to doradzamy".

Nazwisko księdza prosze.
--
XL

7. Data: 2013-03-15 18:44:31

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 19:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nazwisko księdza prosze.
> --
> XL

Masz linka, no przecież kościół o to walczy, katować kobiety i dzieci,
tradycyjna rodzina.

8. Data: 2013-03-15 20:23:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 11:44:31 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Masz linka, no przecież kościół o to walczy, katować kobiety i dzieci,
> tradycyjna rodzina.

Pierdu pierdu.
--
XL

9. Data: 2013-03-15 20:26:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 21:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Pierdu pierdu.
> --
> XL

A może ty ze stadnym smrodem pobiegłaś i nie wiesz gdzie, bo kościół
był i jest katem kobiet.

10. Data: 2013-03-15 20:42:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 13:26:41 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> A może ty ze stadnym smrodem pobiegłaś i nie wiesz gdzie, bo kościół
> był i jest katem kobiet.

Skatowanam jak ochłap krwawy.
:->
--
XL

łep
Przekonania (lewicowe-prawicowe, wierzacy-niewierzący) a samopoczucie
Zaczynam kochać ten kraj:-)
Witalność życia, czyli o jak największym przyroście obywateli.
Alchemia almaga.