Storczyki

1. Data: 2002-11-18 14:14:37

Temat: Storczyki
Od: "niusy.onet.pl" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym rozpoczac hodowanie storczykow? Od czego zaczac, gdzie kupic
I-szego kwiatka, ile moze sadzonka kosztowac...? Moze jest dobra ksiazka na
temat uprawy storczykow w domu.
Emila

2. Data: 2002-11-18 15:08:32

Temat: Re: Storczyki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej kupić książkę a potem zacząć od najprostszych storczyków o ile
wiem to jednymi z najmiej wymagających są falenopsisy. Jeśli chcesz kupić
storczyki to szukaj w kwiaciarnich hiprmarketach. Ostatnio widziałam w Obi
klkanaście różnych gatunków i odmian storczyków cen nie pamiętam ale były to
30 może 50 złotych.
Kaśka

Użytkownik niusy.onet.pl <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arasbi$7qi$...@n...onet.pl...

3. Data: 2002-11-18 15:24:03

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niusy.onet.pl" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcialabym rozpoczac hodowanie storczykow? Od czego zaczac, gdzie kupic
> I-szego kwiatka, ile moze sadzonka kosztowac...? Moze jest dobra ksiazka
> [...]

Ooooo! Bogusławowi konkurencja się zapowiada! ;-))))
Pozdrawiam :-)))
Janusz

4. Data: 2002-11-18 16:24:14

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> writes:

> Ooooo! Bogusławowi konkurencja się zapowiada! ;-))))

Nie mają szans.

Pozdrawiam,
Grzesiek, jeszcze pod wrażeniem pewnego Ogrodu w okolicach Parku
Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
--
Juan Sanchez, co mieszkał był w Chile,
Dość pechowo się potknął na pile.

5. Data: 2002-11-18 17:19:44

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mają szans.

Też tak uważam!!!

> Grzesiek, jeszcze pod wrażeniem pewnego Ogrodu w okolicach Parku
> Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich

Widziałeś?
I nawet o tej porze roku tez Cię zauroczyło?
Niesamowite! Nieprawdaż!
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

6. Data: 2002-11-18 17:55:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> Widziałeś?

Ba!

> I nawet o tej porze roku tez Cię zauroczyło?

Szaleństwo, istne szaleństwo. Iglaki, o których Bogusław potrafi
opowiadać godzinami, jakieś takie kruszynki, o których istnieniu
świadczą tylko karteczki :) no i zielnik Grażyny, na który w końcu
trafiliśmy :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żyła raz pewna pani w Chartumie
co z uśmiechem jeździła na pumie.

7. Data: 2002-11-18 19:17:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba!

Znaczy się tak!

> Szaleństwo, istne szaleństwo. Iglaki, o których Bogusław potrafi
> opowiadać godzinami, jakieś takie kruszynki, o których istnieniu
> świadczą tylko karteczki :)

:-)))))
Mnie też właśnie to zauroczyło, wiek np. 30 lat a wzrost, nawet nie
powiem, cudo.

> no i zielnik Grażyny, na który w końcu
> trafiliśmy :)

Prawdę mówiąc stąd powinno się zaczynać zwiedzanie, tam też jest mnóstwo
ciekawostek.
Jeśli nie więcej!
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

8. Data: 2002-11-18 19:33:02

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powiem, cudo.

> Prawdę mówiąc stąd powinno się zaczynać zwiedzanie, tam też jest mnóstwo

No już się tak nie podlizujcie bo aż mdli jak sie to czyta....
Winorośla Bogusław ma przecież kiepskie wyjątkowo!!! :-(((
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2002-11-18 19:51:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No już się tak nie podlizujcie bo aż mdli jak sie to czyta....

To nie czytaj, podaj mi inną Panią domu [którą znasz] co ma tyle
"przypraw" pod reką?
;-)

> Winorośla Bogusław ma przecież kiepskie wyjątkowo!!! :-(((

Ale wybacz, sam byłem swiadkiem twego "Triumfu" i trochę "upadku" i
"Wzrastania".
Mam mówić dalej czy sam opowiesz?
;-)))

10. Data: 2002-11-18 20:35:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> writes:

> No już się tak nie podlizujcie bo aż mdli jak sie to czyta....

Ja się, kurna, nie podlizuję, ja jak wróciłem do domu i Ince
opowiadałem, to w skrytości przyznałem Ci rację :)

> Winorośla Bogusław ma przecież kiepskie wyjątkowo!!! :-(((

Ale miejsce nań całkiem przyzwoite :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--