Strachy

11. Data: 2017-05-28 15:14:37

Temat: Re: Strachy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Ikselka
> Taka prawda to co bajoro ze wsi wyprawia w Anglii ( buractwo jest dzikie
> ) to w głowie się nie miesci, wystarczy nagłówki gazet brytyjskich
> przeczytać. No i tym samym stali się najczęściej siedzący w angielskich
> więzienia. Dużo osób zwraca na to uwagę że buraki z Polski to przyczyna Brexitu.

Nie wiedziałam, że ci rodziców zamknęli.

12. Data: 2017-05-28 16:56:59

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
samym stali się najczęściej siedzący w angielskich więzienia. Dużo osób zwraca na to
uwagę że buraki z Polski to przyczyna Brexitu.

Ale ogólnie więcej wkładają do wora niż wyjmują, i nikt się
nie wysadza w powietrze, dzieci polaków też nie:)

Jak sam widzisz, jest różnica.

13. Data: 2017-05-28 17:19:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky <f...@g...com> wrote:

> Ale ogólnie więcej wkładają do wora niż wyjmują, i nikt się
> nie wysadza w powietrze, dzieci polaków też nie:)
>
> Jak sam widzisz, jest różnica.

No jest. Rodziców wysłał za granicę i go utrzymują - czterdziestolatka. A
on tu będzie strugał wolnomyśliciela. A wychodzi - wolno myślący prymityw.

14. Data: 2017-05-28 22:36:37

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.05.2017 um 10:45 schrieb Lord Gender:
> [...]
samym stali się najczęściej siedzący w angielskich więzienia. Dużo osób zwraca na to
uwagę że buraki z Polski to przyczyna Brexitu.

W 2015 roku 10.300 Polakow, 6.249 Rumunow, 4.557 Litwinow itd.

http://tinyurl.com/z9bz7ac
http://tinyurl.com/y9sazv7o
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

15. Data: 2017-05-29 06:36:21

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti
> [...]
uwagę że buraki z Polski to przyczyna Brexitu.

W 2015 roku 10.300 Polakow, 6.249 Rumunow, 4.557 Litwinow itd.

No dokładnie, przecież my też to widzimy, że to dzikie buractwo jest jak zapieniony
talib chory z nienawiści, do wszystkiego co nie jest cebulowem z wychodkowa, więc w
Anglii burak to polski talib. I oni mieli tego dość zresztą jak i cywilizowani
polacy. Tu się pislamizm skończy deportacją buractwa.

16. Data: 2017-06-01 02:44:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 22:36:39 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]
uwagę że buraki z Polski to przyczyna Brexitu.

> W 2015 roku 10.300 Polakow, 6.249 Rumunow, 4.557 Litwinow itd.

to teraz, doktorze balconetti, przełóżmy to na statystykę,
bo samo cytowanie liczb w takich przypadkach jest nie tyle dyskusyjne,
co po prostu bez sensu.
oczywiście, takich "buraków dzikich" jak niejaki Gender to nie przekona,
ale Ty zapewne jakieś wnioski z tego wyciągniesz:)

Skazani w latach 2012-2015 procentowo:
Rumuni 6249/175000 = 3,6 %
Litwini 4557/ok.200000 = 2,3 %
Irlandczycy 5164/331000 = 1,6 %
Polacy 10300/853000 = 1,2 %

Więźniowie procentowo:
Rumuni 635/200000 = 0,31 %
Irlandczycy 764/331000 = 0,23 %
Polacy 983/853000 = 0,12 %

A ze tytuły prasowe i internetowe od lat epatują nas okrzykami:

Polacy najliczniejszą grupą przestępczą wśród imigrantów w Wielkiej Brytanii
Polscy przestępcy na czele niechlubnej statystyki w Wielkiej Brytanii
'Daily Mail': Polacy popełniają najwięcej przestępstw w Wlk. Brytanii

to sam pomyśl: czy to tylko nieuctwo pismaków najemnych, czy jakiś inny rodzaj
zburczenia:)

---
W latach 2012-2015 brytyjskie sądy skazały na karę pozbawienia wolności 146 100
Europejczyków. Najwięcej czynów karalnych dopuścili się w ubiegłym roku Polacy (10
300 uznanych za winnych). Za nimi są Rumunii (6249), Irlandczycy (5 164) oraz Litwini
(4 557).
----
Według raportu, w brytyjskich więzieniach znajduje się blisko 10 tys. obcokrajowców,
w tym ok. 4,2 tys. z krajów Unii Europejskiej. Wśród nich obywatele Polski stanowią
największą grupę (983 osoby), przed Irlandczykami (764) i Rumunami (635).
-
Polacy stanowią również największą mniejszość narodową w Wielkiej Brytanii. Obecnie
jest ich 853 tysiące i w zeszłym roku wg. National Police Chiefs' Council dokonali
ponad 10 tys. przestępstw. Wśród nich uwzględniono również przestępstwa o charakterze
seksualnym. W raporcie wyróżniono również obywateli Rumunii - 175 tysięcy emigrantów
i ponad sześć tysięcy przestępstw czy Irlandczyków, których na wyspach jest 331
tysięcy. Dopuścili się oni 5164 przestępstw.
----
27 SIERPNIA 2015, 15:37
Z danych ONS wynika również, że największą grupą narodową w Wielkiej Brytanii są
Polacy - 853 tys. Dalej za Polakami są obywatele Indii (365 tys.) i Irlandii (331
tys.).
30/12/2014
Dokładne liczby opublikowane w ramach Labour Force Survey mówią o 252 tys.
imigrantach rumuńskich i bułgarskich mieszkających obecnie w UK. Z tej grupy 235 tys.
to osoby w wieku produkcyjnym. Problem w tym, że tylko 189 tys. z nich jest aktywnych
zawodowo.

----

17.07.2014
Spada przestępczość w Wielkiej Brytanii. Najniższa od 33 lat.
Z badań przeprowadzonych na terenie Anglii i Walii wynika, że życie w tych rejonach
robi się coraz bardziej bezpieczne.
Ilość brutalnych przestępstw spadła o 20%, o 17% szkód wyrządzonych na czyjejś
własności, a o 10% kradzieży.
Rekordowy 14-procentowy spadek w ciągu ostatnich 12 miesięcy odnotowano w liczbie
dokonanych przestępstw w Anglii i Walii, co jednocześnie jest najniższym poziomem od
33 lat.
Badania pokazują także, że liczba policjantów spadła w ciągu ubiegłego roku o 1,674
do 127,909, a w ciągu ostatnich 14 lat o 15,825.
Ministrowie chętnie łączą spadek przestępczości ze spadkiem liczby policjantów
twierdząc, że na ulicach potrzeba niewielu funkcjonariuszy.
Jedynie w przypadku przestępstw natury seksualnej odnotowano 20-procentowy wzrost.

----

2017-02-24
Obywatele Polski i pozostałych państw ,,nowej unijnej ósemki" coraz częściej
wyjeżdżają z Wielkiej Brytanii - wynika z opublikowanych wczoraj danych Office for
National Statistics. Rośnie za to liczba obywateli Rumunii i Bułgarii, którzy
osiedlają się w UK. A liczba nowych imigrantów spoza krajów Wspólnoty (w tym z
Afryki) jest niewiele niższa od liczby imigrantów przyjeżdżających tu z państw UE.

pozdrawiam,
jacek

17. Data: 2017-06-01 02:55:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

oczywiście, takich "buraków dzikich" jak niejaki Gender to nie przekona,
ale Ty zapewne jakieś wnioski z tego wyciągniesz:)

Rumuni 635/175000 = 0,36 %

18. Data: 2017-06-01 03:31:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 10:45:12 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
samym stali się najczęściej siedzący w angielskich więzienia. Dużo osób zwraca na to
uwagę że buraki z Polski to przyczyna Brexitu.

Bzdury odpowiadasz.
Te nagłówki, o których mówisz, piszą jeśli nie zwykle szuje, to co najmniej
półgłówki.
Dla półgłówków oczywiście:)
Równie dobrze można napisać, ze Anglicy popełniają wielokrotnie więcej przestępstw w
UK,
niż wszystkie pozostałe nacje.
I będzie to taka sama, czyli żadna prawda.
A najmniej Grenlandczycy - bo ich tam po prostu nie ma:)

Uświadom sobie wreszcie, ze artykuły pod tymi tytułami właśnie dobitnie świadczą,
ze spośród wymienionych tam narodowości, to właśnie Polacy są nacja najprzyzwoitszą.
Wystarczy do tego zwykła matematyka: chyba uczyli cię czegoś tam w szkole?

Po prostu naucz się wreszcie myśleć, zamiast zionąć nienawiścią. Czas najwyższy.

jacek

19. Data: 2017-06-01 03:39:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 17:19:14 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> No jest. Rodziców wysłał za granicę i go utrzymują - czterdziestolatka. A
> on tu będzie strugał wolnomyśliciela. A wychodzi - wolno myślący prymityw.

on nie jest prymitywny - on jest _zburczony_
:)

20. Data: 2017-06-01 07:47:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> on nie jest prymitywny - on jest _zburczony_
> :)

Zburaczony. Burak wszędzie widzi tylko buraków.

Zamiast kawusi ;-)
Bolszewicka prostytutka ćpa czy co?
Prymitywizm w twórczości
Nowe fakty