Strachy

21. Data: 2017-06-01 08:11:39

Temat: Re: Strachy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No jest. Rodziców wysłał za granicę i go utrzymują - czterdziestolatka.

Albo w wyniku dziwnych zdarzeń nie żyją (sam tu kiedyś pisał, że NIE WIE
gdzie są - ciekawe) i utrzymuje się z resztek majątku po nich, dewastując
to, na co całe życie pracowali.

> on tu będzie strugał wolnomyśliciela. A wychodzi - wolno myślący prymityw.

J.w.

22. Data: 2017-06-01 10:38:16

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.06.2017 um 02:55 schrieb j...@o...pl:
głowie się nie miesci, wystarczy nagłówki gazet brytyjskich przeczytać. No i tym
samym stali się najczęściej siedzący w angielskich więzienia. Dużo osób zwraca na to
uwagę że buraki z Polski to przyczyna Brexitu.

> to teraz, doktorze balconetti, przełóżmy to na statystykę,
> bo samo cytowanie liczb w takich przypadkach jest nie tyle dyskusyjne,
> co po prostu bez sensu.
> oczywiście, takich "buraków dzikich" jak niejaki Gender to nie przekona,
> ale Ty zapewne jakieś wnioski z tego wyciągniesz:)

> [...]

Zacytowalem po prostu statystyki. Nic wiecej. To co czytalem to byl
jednym z tematow przed referendum o brexicie. Sytuacji lokalnej nie
znam. Bylem co prawda przed dwoma laty ponad tydzien w Londynie i
jezdzac kolejka i autobusami slyszalem angielski, polski, rumunski,
arabski i inne jezyki. Ale podobnie jest jak przejade sie kolejka w
Norymberdze. Wydaje mi sie, ze w dyskusjach o cudzoziemcach i
przestepstwach przez nich popelnianych chodzi mniej o statystyki, lecz o
tzw. spoleczna percepcje. Murzyn ukradnie cos w sklepie, Rumunka zebrze
na ulicy, to sie rzuca w oczy i zostaje w pamieci. A malo kto zwroci
uwage na kradnacych i zebrzacych rodakow. Policja publikuje u nas sporo
raportow z uwzglednieniem pochodzenia sprawcow. Rowniez w prasie jest o
tym sporo artykulow. Bo jeden Afganczyk, co zgwalcil w okolicy staruszke
lub zaczepial dziewczynki na basenie powoduje wieksze wzburzenie
spoleczne niz hordy pijanych rodakow demolujacych pociagi, napastujacych
kobiety.
Nie wiem jak w UK, ale tutaj przestepczosc cudzoziemcow przestala byc
wreszcie tabu. Z tym ze wbrew plotkom to nie uchodzcy sa problemem, lecz
przybysze ze Wschodu i Balkanow. Sa bandy z Gruzji, Rumunii, Bulgarii i
panstw bylej Jugoslawii wyspecjalizowane w rozbijaniu bankomatow, wlaman
do mieszkan i domow, rozpowszechniania falszywych banknotow, sprzedazy
narkotykow, streczycielstwie itd. Sa tez "podroznicy", ktorzy
korzystajac z otwartych granic "oczyszczaja" sklepy lub sprzedawcow
samochodow. Sa desperaci, ktorych marzenia o pracy i pieniadzach na
Zachodzie sie koncza, wiec "podejmuja inicjatywe". O tym pisali niedawno
bodajze w SZ na podstawie badan jakichs kryminologow. A tereny
pograniczne to wietnamscy handlarze podrobek i papierosow (Czechy),
prostytutki z bylych demoludow, zlodzieje paneli slonecznych i maszyn
budowlanych i roniczych (Polska) itd.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).

23. Data: 2017-06-01 12:55:14

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
> handlarze podrobek i papierosow (Czechy), prostytutki z bylych demoludow,
> zlodzieje paneli slonecznych i maszyn budowlanych i roniczych (Polska)

Ostatnio pokazali częściowo zamazane twarze- z podpisem, że to Polacy w UK,
okradający swych rodaków z pensji- zmuszający ich do niewolniczej pracy.
Potem ktoś pokazał niezamazane zdjęcia, i okazało się, że to polskojęzyczni
(też) cyganie. No ale kto by tam prostował :-(

--
Chiron

24. Data: 2017-06-01 13:20:31

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracy. Potem ktoś pokazał niezamazane zdjęcia, i okazało się, że to
> polskojęzyczni (też) cyganie. No ale kto by tam prostował :-(

Tutaj ludzie nie odrozniaja tych rzeczy. Zapytasz zebraka skad jest lub
wysledzisz jego samochod (u nas od kilkunastu lat tacy przyjezdzaja) i
wiesz, ze z Rumunii, Slowacji, Chorwacji.

25. Data: 2017-06-02 00:11:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 07:47:06 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
Brexitu.

> Zburaczony. Burak wszędzie widzi tylko buraków.

optuję nadal przy słowie zburczony.
choćby z tego względu, ze ma 4 znaczenia.
i jest ciekawsze po prostu:)

26. Data: 2017-06-02 09:12:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 00:11, j...@o...pl pisze:

> optuję nadal przy słowie zburczony.
> choćby z tego względu, ze ma 4 znaczenia.
> i jest ciekawsze po prostu:)

Proszę o linka albo o wypisanie tych 4 znaczeń, bo ja nie znam ani jednego.

27. Data: 2017-06-03 00:35:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
Brexitu.

> optuję nadal przy słowie zburczony.
> choćby z tego względu, ze ma 4 znaczenia.
> i jest ciekawsze po prostu:)

Hmmmm, nie znam słowa "zburczony". Znam słowo zburczany - od: zburczeć
(kogoś), burczeć (na kogoś) :-))

28. Data: 2017-07-13 04:25:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 2 czerwca 2017 09:12:17 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Proszę o linka albo o wypisanie tych 4 znaczeń, bo ja nie znam ani jednego.

oczywiście, oczywiście.

1. zburaczony, tak jak ikselka napisała
2. zboczony (tu: swiatopogladowo, bo uznający ze wielcy kodziarze to coś więcej
niż zadymiarze), to przez słów bliskość brzmieniowa
3. zburczony, poprzez sprowadzenie do roli burka kąsającego wszystkich,
którzy maja inne zapatrywania, niż jego pan
4. zapomniałem - ale już sobie przypomniałem: bardzo głodny (bo burczenie
w brzuchu stało się już wyraźnie słyszalne) po odsunięciu od władzy
- w tym przypadku zwolennik kodu po przejęciu władzy przez PiS

tak ja bym przynajmniej odczytał słowo "zburczony", skoro go nie ma w słownikach.

pozdrawiam,
jacek

Zamiast kawusi ;-)
Bolszewicka prostytutka ćpa czy co?