Striafissan - CO TO JEST?

1. Data: 2001-08-04 08:44:19

Temat: Striafissan - CO TO JEST?
Od: "LoozeR" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu udalem sie do pani dermatolog ze swoimi problemami i w
efekcie pani doktor przepisala mi recepte na 2 specyfiki oraz na osobnej
karteczce zapisala mi kolejne dwa inne srodki, ktore sa bez recepty. Jeden z
nich bez problemu dostalem ale ten drugi to wlasnie ten Striafissan i
problem w tym, ze nie slyszano o tym w zadnej aptece, w ktorej bylem. Czy
ktos wie co to za specyfik i gdzie go mozna dostac? Wprawdzie wyszukiwarka
znalazla kilka stron zawierajace ten wyraz ale wszystkie sa greckie i nic z
tego nie rozumiem. Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam
LoozeR

2. Data: 2001-08-04 09:15:01

Temat: Re: Striafissan - CO TO JEST?
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LoozeR napisał:

> [...]
> znalazla kilka stron zawierajace ten wyraz ale wszystkie sa greckie i nic z
> tego nie rozumiem. Z gory dziekuje za odpowiedz.

Najlepiej zapytaj sie lekarki.
Teraz setki firm farmaceutycznych prowadzi w Polsce kampanie marketingowe i ich
przedstawiciele odwiedzaja wszystkich lekarzy, szpitale, klinice, osrodki
zdrowia i reklamuja swoje leki/ preparaty.
Moze to byc lek lub preparat ktory dealerzy dopiero chca wprowadzic do handlu
lub jest
tylko u hurtownika i zanim zostanie rozprowadzony po kraju to moze troche czasu
uplynac.
Lekarka skoro wypisala to moze ma kontakt z przedstawicielem i ma reklamowke
leku.

A skoro jest bez recepty to moze szukaj tez w zielarniach a nie tylko w
aptekach.
Moze jest juz dostepny w Czechach i bez problemu taniej kupisz.

3. Data: 2001-08-04 10:10:56

Od: "LoozeR" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wskazowki. Kontakt z lekarka jest juz niestety niemozliwy bo jakis
czas temu przeprowadzilem sie do innego miasta. Pozostaje wiec chyba
spytanie lokalnego dermatologa w nowym miescie.

Pozdrawiam
LoozeR

4. Data: 2001-08-04 10:34:37

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LoozeR napisał:

> Dzieki za wskazowki. Kontakt z lekarka jest juz niestety niemozliwy bo jakis
> czas temu przeprowadzilem sie do innego miasta.

cos krecisz
kazdy lekarz juz ma telefon, a poza tym gdzies pracuje, numer telefonu miales na
recepcie
a dodatkowo mozesz lekarke znalezc przez izbe lekarska, szpital, przychodnie
i w razie potrzeby korzystajac z informacji telefonicznej.

5. Data: 2001-08-04 13:14:42

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LoozeR" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znalazla kilka stron zawierajace ten wyraz ale wszystkie sa greckie i nic

Bo za duży loozer z Ciebie :-) fakt są po grecku ale jak się wczytać
odrobinę to:

Striafissan = BENZYL NICOTINATE + VIT.A + E + F

Zadaj w wyszukiwarce hasło "BENZYL NICOTINATE " a otrzymasz tyle stron że
..... (vit. A+E+F to chba rozumiesz)

Pozdrawim
Sark

> Z gory dziekuje za odpowiedz.

A proszę

6. Data: 2001-08-05 08:38:49

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przychodnie
>i w razie potrzeby korzystajac z informacji telefonicznej.

Sorry, jestes nie powarzny po co mialby krecic ?????????????????????
On tylko powiedzial, ze nie bedzie mogl pojsc do tej lekarki.. Po co dzwonic
jak i tak do niej nie przyjedzie ???????

7. Data: 2001-08-05 10:07:23

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

nie powarzny

niepowazny.. ;) Nie wiem jak moglem zrobic 2 bledy w jednym wyrazie.. ale to
chyba ze zdenerwowania :).

8. Data: 2001-08-05 16:42:35

Od: "LoozeR" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cos krecisz

Cholera, w koncu sie wydalo, ze cos krece. No to skoro juz zostalem
skompromitowany to powiem wszyskto: sprawa JFK to tez moja robota. Tak sie
wtedy krecilo. O ostatnich powodziach oczywiscie nie wspominam, bo w tej
sytuacji to wiadomo, ze to moja sprawka ... . :-)
I to tyle z wazniejszych przekretow.

> [...]
przychodnie
> i w razie potrzeby korzystajac z informacji telefonicznej.

To wszystko, co piszesz to pewnie prawda ale juz samo przeczytanie tego
wszystkiego to wiecej zachodu niz wybranie najprostszego rozwiazania jakim w
tym przypadku bylo zadanie pytania na liscie dyskusyjnej, co juz nieraz
czynilem z calkiem dobrym skutkiem. Ot tak po prostu ... :-)

9. Data: 2001-08-06 21:02:52

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Argon napisał:

> [...]
> On tylko powiedzial, ze nie bedzie mogl pojsc do tej lekarki.. Po co dzwonic
> jak i tak do niej nie przyjedzie ???????

a po co ma jechac.
Jego pytanie brzmialo:
(cytat)
Czy
ktos wie co to za specyfik i gdzie go mozna dostac?
(koniec cytatu)

Lekarka wie co to za specyfik i wie gdzie go mozna dostac, poniewaz ten preparat
przepisala.

EOF

10. Data: 2001-08-07 08:43:02

Od: "LoozeR" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie problem w tym, ze nie wiedziala, gdzie to dostac bo odwiedzilem
kilka aptek a jako pierwsza ta, ktora mi polecila pani doktor. I niestety w
zadnej tego nie dostalem. Powiem wiecej - we wszystkich pierwszy raz o tym
slyszano a w jednej aptece pani sobie nawet zapisala ta nazwe zeby
sprawdzic. Na szczescie nie jest to jakas szczegolnie powazna sprawa bo mial
to byc srodek pomocniczy. Te rzeczy, ktore przepisano mi na recepte
(tajemniczy Striafissan jest bez recepty) na szczescie bez problemu kupilem.

Pozdrawiam
LoozeR

> [...]
> (koniec cytatu)
>
> Lekarka wie co to za specyfik i wie gdzie go mozna dostac, poniewaz ten

Laserowa korekta astygmatyzmu
Prosze o Pomoc
Prosba
Xenical
Re: poland.net- remove porno & white slave links