Strona SamiSobie - list na grupe

1. Data: 2000-03-16 16:03:03

Temat: Strona SamiSobie - list na grupe
Od: t...@p...com (jacek) szukaj wiadomości tego autora

Prosze, tylko nie pisz tego listu w HTML'u !!!

Chciałbym się zapisać na Waszą grupę dyskusyjną, ale nie znalazłem zadnej
dokładniejszej informacji jak to zrobić.
Jacek

2. Data: 2000-03-17 09:13:34

Temat: Re: Strona SamiSobie - list na grupe
Od: "NeoN" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:00dc01bf8f61$2ef570a0$b...@l...waw.pl

> Prosze, tylko nie pisz tego listu w HTML'u !!!
>

> Chciałbym się zapisać na Waszą grupę dyskusyjną, ale nie znalazłem zadnej
> dokładniejszej informacji jak to zrobić.
> Jacek

Wchodząc na grupę już jesteś niejako zapisany.
W ustawieniach wybierasz 1 z serwerów np. news.vogel.pl i ściągasz wszystkie
dostępne grupy na serwerze, wybierasz tylko te, które Ciebie interesują np:
pl.soc inwalidzi.;)
Pozdrawiam W.
Ps: na grupy sie wysyła only txt. W html nie mile widziane....

Strona SamiSobie - list na grupe
Brawo Szczecin
Odliczenie turnusu reh.-rachunki?
Zawieszenie renty?
Materiały do pracy magisterskiej "Osoby niepełnosprawne w środowisku lokalnym"