Strona o doniczkowych

1. Data: 2000-03-16 14:54:08

Temat: Strona o doniczkowych
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy mysleliscie o tym, ze jakos nie widac stronek o kwaitach
doniczkowych?
Ja chetnie taka stronke zrobie, ale jesli chodzi o tresc, musielibyscie
mnie wesprzec, bo wiem duuuuuuuuuuuzo za malo, a ludzi w trabe nie chce
robic. I nie mam na mysli strony, gdzie sie bedzie umieszczac mnostwo
zdjec i lacinskie nazwy, ale przede wsszytkim praktyczne porady - jakiej
wielkosci i jakiego ksztaltu doniczke dla wybranej rosliny, jakie
warunki (ale nie: naslonecznienie, wilgotnosc i tyle, tylko bardzo
"ludzko" czyli robalowo :) tzn. ......sami wiecie.... ). Troche info o
tym, jak kto sobie domowym sposobem z czym poradzil... I troche tam slow
o tym, jak hodowac w doniczkach kwiaty, kotre normalnie sie hoduje na
grzadkach itd. No i o robalach oczywiscie :))))))))))))
Czekam na opinie i ewentulane propozycje wspolpracy.

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-03-16 16:44:56

Temat: Re: Strona o doniczkowych
Od: Kasiasza <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)
Ja bardzo mocno popieram inicjatywę Gamonia i czekam z niecierpliwościa
na tą stronę o roślinach doniczkowych:-) Niestety zakres mojej wiedzy nie
pozwala na służenie fachową radą ale gratuluję dobrego pomysłu.

..................................Kasiasza

3. Data: 2000-03-17 07:48:15

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysl rzeczywiscie jest przedni i jesli taka strona powstanie to sluze moim
skromniutenkim doswiadczeniem i uwagami na ten temat (glownie z autopsji).
Za to z cala przyjemnoscia dostarcze zdjecia roznych roslinek, ktore to
zdjecia wlasnorecznie i wlasnoaparatowo ;) wykonuje od czasu do czasu :))))
Pozdrowionka
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

Użytkownik Kasiasza <k...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...pl...

4. Data: 2000-03-17 08:20:28

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

PaulCat wrote:

> [...]
> zdjecia wlasnorecznie i wlasnoaparatowo ;) wykonuje od czasu do czasu :))))

No dobra, to ja wkrotce biore sie za te stronek (za pare dni - jak dkoncze pisac
prace duplomowom).
Wobec tego niech kazdy przygotowuje, co ma - informacje, zdjecia, rysunki tez
mile widziane, wlasne doswiadczenia itd. Jak zaczne juz konkretnei cos robic, to
podam, gdzie moza wszytko przesylac.
Mam nadzieje, ze wiecej osob wykarze chec pomocy.

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2000-03-17 08:50:05

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mowilem: "jak za kilka dni skoncze prace dyplomowa to ...." i tak oto
minelo 9 miesiecy ...... Ale zycze oczywiscie powodzenia :)))))
Wracajac do strony o roslinkach, to najprawdopodobniej bede mogl zalatwic
miejsce na serwerze kumpla na taka strone i to o dowolnej wielkosci ......
ale potwierdzenie tego bede mial dopiero za kilka godzin. Jakby moglo sie to
przydac to polecam.
Pozdrowka
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

6. Data: 2000-03-17 09:16:04

Temat: Re: Strona o doniczkowych - zalacznik
Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam juz potwierdzenie o mozliwosci udostepnienia chocby i 200MB ;))))) na
serwerze.

--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

Użytkownik PaulCat <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

7. Data: 2000-03-17 11:06:48

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

PaulCat wrote:

> Ja tez mowilem: "jak za kilka dni skoncze prace dyplomowa to ...." i tak oto
> minelo 9 miesiecy ...... Ale zycze oczywiscie powodzenia :)))))

Eeeeee....ja swoja robie juz chyba ze 2 lata :) Ale mam juz zrobione
obliczenia, prawie cala teorie napisana, tylko zostala mi obrobka ryzunkow
(skanowanie, korekta, xero, skanowanie korekta itd.) i dokonczenie analizy
wynikow, wiec mam nadzieje, ze w poniedzialek wydrukuje oststeczna wersje :)

> [...]
> ale potwierdzenie tego bede mial dopiero za kilka godzin. Jakby moglo sie to

OK. Zobacze jescze, bo moze bede meic gdzie zamiesic (ale wtedy nie byloby na
polskim serwerku). Jak sie za to wezme i zrobie pierwsze testy, to wtedy
zdecyduje. W kazdym razie dzieki, bede brac pod uwage :)))))))

Pozdrawiam,
robal.

8. Data: 2000-03-17 12:33:21

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> [...]
> Ja chetnie taka stronke zrobie, ale jesli chodzi o tresc, musielibyscie
> mnie wesprzec, bo wiem duuuuuuuuuuuzo za malo, a ludzi w trabe nie chce

Chetnie pomoge w miare wlasnych (skromnych) mozliwosci. Za duzo nie
wiem ale moge poskanmowac cos jak trzeba ewentualnie zrobic ta strone
:-)

Pozdro,
Anka
--
----
Konwent milosnikow SF KONKRET2000, 31.03-02.04.2000

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

9. Data: 2000-03-17 12:34:35

Temat: Odp: Strona o doniczkowych
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przed zrobieniem strony podejrzyj konkurencje:

http://friko6.onet.pl/ka/damian3/
http://lshark.mega.com.pl/

To strony grupowiczow pl.rec.ogrody poswiecone doniczkowca.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

10. Data: 2000-03-17 12:52:55

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi ale pierwszy adres jest niedostepny, info brzmi:
"Przykro nam - strona o podanym adresie jest niedostępna z powodów
regulaminowych. " ?????
Ciekawe co to były za rosliny ..... ;))))

--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup