Strona o doniczkowych

następny post »
From: Gamon' <r...@r...prv.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Strona o doniczkowych
Date: Thu, 16 Mar 2000 14:54:08 GMT

Czesc!

Czy mysleliscie o tym, ze jakos nie widac stronek o kwaitach
doniczkowych?
Ja chetnie taka stronke zrobie, ale jesli chodzi o tresc, musielibyscie
mnie wesprzec, bo wiem duuuuuuuuuuuzo za malo, a ludzi w trabe nie chce
robic. I nie mam na mysli strony, gdzie sie bedzie umieszczac mnostwo
zdjec i lacinskie nazwy, ale przede wsszytkim praktyczne porady - jakiej
wielkosci i jakiego ksztaltu doniczke dla wybranej rosliny, jakie
warunki (ale nie: naslonecznienie, wilgotnosc i tyle, tylko bardzo
"ludzko" czyli robalowo :) tzn. ......sami wiecie.... ). Troche info o
tym, jak kto sobie domowym sposobem z czym poradzil... I troche tam slow
o tym, jak hodowac w doniczkach kwiaty, kotre normalnie sie hoduje na
grzadkach itd. No i o robalach oczywiscie :))))))))))))
Czekam na opinie i ewentulane propozycje wspolpracy.

Pozdrawiam,
robal.