Re: Strona o doniczkowych

Data: 2000-03-17 11:06:48
Temat: Re: Strona o doniczkowych
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl>

PaulCat wrote:

> Ja tez mowilem: "jak za kilka dni skoncze prace dyplomowa to ...." i tak oto
> minelo 9 miesiecy ...... Ale zycze oczywiscie powodzenia :)))))

Eeeeee....ja swoja robie juz chyba ze 2 lata :) Ale mam juz zrobione
obliczenia, prawie cala teorie napisana, tylko zostala mi obrobka ryzunkow
(skanowanie, korekta, xero, skanowanie korekta itd.) i dokonczenie analizy
wynikow, wiec mam nadzieje, ze w poniedzialek wydrukuje oststeczna wersje :)

> Wracajac do strony o roslinkach, to najprawdopodobniej bede mogl zalatwic
> miejsce na serwerze kumpla na taka strone i to o dowolnej wielkosci ......
> ale potwierdzenie tego bede mial dopiero za kilka godzin. Jakby moglo sie to
> przydac to polecam.

OK. Zobacze jescze, bo moze bede meic gdzie zamiesic (ale wtedy nie byloby na
polskim serwerku). Jak sie za to wezme i zrobie pierwsze testy, to wtedy
zdecyduje. W kazdym razie dzieki, bede brac pod uwage :)))))))

Pozdrawiam,
robal.