Stronnictwo patriarchalne

131. Data: 2010-11-23 08:37:16

Temat: Re: Stronnictwo patriarchalne
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:a8d3a487-39de-47f2-9bb6-2cffc4f67bea@h21g2000vb
h.googlegroups.com...
On 23 Lis, 03:51, " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> wrote:

> sie ubaw, tyle tylko ze mi sie pamieta dyskusja o mikrofalowkach, lub jej
> braku w domu - i Twoja opinia na temat swiezutkiego obiadku pod nosem.

Ależ ja się wcale nie wypieram! :-)

Tylko w kontekście dyskusji to zabrzmiało mniej więcej tak:

Bez patriarchatu będą nieświeże zimne posiłki, a z patriarchatem
chociaż mąż zje coś ciepłego i świeżego...
Bo rozumiem, że żona wtedy nic nie korzysta i nadal wcina zimne :-)

Stalker, no chyba że jej mąż coś na talerzu zostawi :-)

___

Albo nawet i ugotuje..... (wiem, marzycielka jestem)

MK

132. Data: 2010-11-23 08:51:23

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 09:37, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> [...]
>
> Stalker, no chyba że jej mąż coś na talerzu zostawi :-)
>
> ___
>
> Albo nawet i ugotuje..... (wiem, marzycielka jestem)

Nie może, wtedy to już nie był by patriarchat :-)

na weekendy kuchnia jest nasza Stalker & syn & corka

Dzieci mówią, że z tatą się lepiej gotuje, bo trzeba więcej rzeczy
powyciągać, włączać, wyłączać, wrzucać, wyrzucać, kroić, ugniatać :-)

133. Data: 2010-11-23 08:53:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 09:51, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
>
> Dzieci mówią, że z tatą się lepiej gotuje, bo trzeba więcej rzeczy
> powyciągać, włączać, wyłączać, wrzucać, wyrzucać, kroić, ugniatać :-)

No i nigdy nie wiadomo co na końcu wyjdzie ;-)

Stalker

134. Data: 2010-11-23 08:57:49

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> No i nigdy nie wiadomo co na końcu wyjdzie ;-)

W kontekście tego ostatniego to dobrze, że weekendy trwają dwa, no w
porywach trzy, dni.

Qra
--
na dłuższym, bo pozwalającym już na wyjście z kuchni, łańcuchu

135. Data: 2010-11-23 08:59:26

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

łodsza

> I dlatego córki (wg Ciebie) nie mówią matkom, że te są piękne? :)
> == córki- małe dziewczynki...Te większe już nie:-)

Nawet nie wiesz, jak się mylisz.

Qra
--
albo zostałam naprawdę źle wychowana.

136. Data: 2010-11-23 09:03:00

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:icegmq$uk0$2@node1.news.atman.pl...

> No to kurcze nie bądźmy takimi wydrami.
> Co stoi na przeszkodzie? A że pod prąd? Powiedziałabym, że jak zwykle
> :-))))
>
> Dla mnie wydrowatość i paskudztwo wychodzące z niektórych kobiet jest
> związane z kompensowaniem sobie przez nie CZEGOŚ (kompleksów, braku
> szacunku do siebie i takich tam). Więc na wredne babska patrzę raczej ze
> współczuciem. Ale z drugiej strony wolę omijać szerokim łukiem, bo nie
> przepadam za szarpaniem się "dla idei".

A mężczyzn ta "zasada" nie dotyczy?

Qra

137. Data: 2010-11-23 09:28:29

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

.html

> A wiesz, że jakoś bardzo mi miło Ciebie zobaczyć?
> Nawet na "zawoalowanym" zdjęciu.
> Po prostu ... miło poznać :-)))).

> Włosy, jak to włosy, rzecz... odrastająca.
> Raz ma się długie, raz dłuższe, a raz zupełnie krótkie.
> Teraz jestem na etapie znudzenia krótką fryzurką i chyba pozapuszczam
> :-)))
>
> (kiedyś, przez jakiś czas, zastanawiałam się, co by się działo, gdybyśmy
> miały futro na całym ciele. Powiedzmy takie śliczne, focze futerko. Chyba
> byśmy miały duuuuużo zabawy z farbowaniem tego i wycinaniem we wzorki
> :-))) ).

Mógłbym zagłaskać Ciebie na "śmierć"...

138. Data: 2010-11-23 09:30:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Stalker, no chyba że jej mąż coś na talerzu zostawi :-)
>
> ___
>
> Albo nawet i ugotuje..... (wiem, marzycielka jestem)

Jak mąż i nie mąż?
Tylko kiedy?

139. Data: 2010-11-23 11:19:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-22 10:26, Vilar pisze:

> Tu masz moje oczy... :
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e0af7382200a961
.html
> Sfocone z ręki.

Vilarciu, cóż za odwaga! ;))

Dużo się zgadza z moim snem - ciemne lekko falujące włosy (miały być
dłuższe! ;) ), jasna cera. Spodziewałam się jednak bardziej łagodnych
rysów i dziewczęcego wyrazu twarzy, a na zdjęciu widzę panią dyrektor
norrrmalnie, albo co najmniej panią minister. ;)
Musisz budzić w ludziach respekt i zaufanie, bo siła i zdecydowanie biją
z Twoich oczu. :)

Pozdrawiam
Ewa

140. Data: 2010-11-23 11:28:35

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 12:19, medea <x...@p...fm> wrote:

1.html

> Vilarciu, c za odwaga! ;))

Zgadzam sie, ta kobietka ma jaja (((:
--
* ps. i Fragile też, podziwiam -- "podpisać się buzią''
pod wieloletnim użytkowaniem usenetu, w dobrych i

Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro
Gwarantujący obecny burmistrz gwarantuje po raz trzeci.