"Strzelanie" w stawach- co zrobic?

1. Data: 2003-10-18 10:58:11

Temat: "Strzelanie" w stawach- co zrobic?
Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem - prawie wszystkie stawy mi strzelają - poczawszy od palcow,
kostki, kolana, nawet obojczyk. Chrupie mi tez poteznie w kregoslupie. Chyba
tylko łokcie zachowują sie cicho.
Przy tym nie sprawia to bólu, zakres ruchu tez nie jest ograniczony - po
prostu dziwnie sie czuje dopoki nie rozprostue wszystkiego i porzadnie mi
nie chrupnie we wszystkich stawach.
Jesli ktos wie co z tym zrobic niech napisze, bede wdzieczny za wszelkie
podpowiedzi
Łukasz

2. Data: 2003-10-18 12:29:15

Temat: Re: "Strzelanie" w stawach- co zrobic?
Od: "Dav" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie chrupnie we wszystkich stawach.
> Jesli ktos wie co z tym zrobic niech napisze, bede wdzieczny za wszelkie

To ma chyba cos wspolnego z plynem smarującym stawy - gdy staw jest przez
dluzszy czas "nieuzywany" :) to ten plyn zbiera sie w jednym miejscu. Jak
wtedy wykonasz ruch (zegniesz np. palce) to ten płyn pod duzym cisnieniem
przedostaje sie do pozostalej przestrzeni wokol stawu wydając przy tym
wlasnie taki trzask. Czyba tak jest, cos takiego mi sie kiedys o uszy obilo.
I nie jest to szkodliwe.
Pozdr.

3. Data: 2003-10-18 16:18:54

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie chrupnie we wszystkich stawach.
> Jesli ktos wie co z tym zrobic niech napisze, bede wdzieczny za wszelkie

Kolagen się kłania, którego nie uświadczysz w produktach roślinnych. Jest
natomiast
w podrobach, salcesonie, flaczkach, wywarach mięsnych. Obecnie mozna też
kupić w aptece. Ja wolę naturalne żródła kolagenu.

Pozdrawiam
Krystyna

4. Data: 2003-10-19 16:35:37

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Jesli ktos wie co z tym zrobic niech napisze, bede wdzieczny za wszelkie
> podpowiedzi

Spróbuj może jakiegoś preparatu z glukozaminą - podobno bardzo pomaga we
wszelkich bólach stawów, chrupaniach i w ogóle w takich "mechanicznych"
sprawach ;-)

pzdr
LN

5. Data: 2003-10-19 19:43:14

Temat: Odp: "Strzelanie" w stawach- co zrobic?
Od: "kakrysa" <kakrysa@!nospam!wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w podrobach, salcesonie, flaczkach, wywarach mięsnych. Obecnie mozna też
> kupić w aptece. Ja wolę naturalne żródła kolagenu.

o kurcze w tej chwili troche przegiecie
ale ja slyszalem bardziej naukowa wersje..
chodzi tu o gazy w plynie stawowym, czy jak to sie nazywa.
byla juz o tym dyskusja na tej grupie.

6. Data: 2003-10-19 21:19:39

Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> o kurcze w tej chwili troche przegiecie
> ale ja slyszalem bardziej naukowa wersje..
> chodzi tu o gazy w plynie stawowym, czy jak to sie nazywa.
> byla juz o tym dyskusja na tej grupie.

To co ja mam zrobić z tymi gazami??? Mam się tym martwić?
Niestety nie udalo mi sie dotzrec do tej dyskusji...
lukasz

7. Data: 2003-10-21 13:02:24

Od: "kakrysa" <kakrysa@!nospam!wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co ja mam zrobić z tymi gazami??? Mam się tym martwić?
> Niestety nie udalo mi sie dotzrec do tej dyskusji...
> lukasz

nie wiem
to kwestia samokontroli, ja tez tak mam
tzn mowie o tym, kiedy strzyka sie palcami czy stopami, ja tak mam zwlaszcza
w deszczowe dni (nic dziwnego)

Nowotwory skóry
[spam] chirurgia Góral
Pomocy!!!
Czy ktoś wie co to jest pantograf dziecięcy ??
Biała sobota w szpitalu [!?] .....