Studia na gapę?

1. Data: 2003-10-26 08:03:48

Temat: Studia na gapę?
Od: "Adam" <j...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak myślicie, czy można chodzić na wykłady na zupełnie
innym wydziale niż się studiuje? Mam tutaj na myśli filologię
angielską gdzie grupy są dosyć małe(60 osób).W regulaminie pisze,
że wykłady mają charakter otwarty i nie są kontrolowane, a jak to jest
w praktyce?

2. Data: 2003-10-27 11:29:21

Temat: Re: Studia na gapę?
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam napisał:

> [...]
> angielską gdzie grupy są dosyć małe(60 osób).W regulaminie pisze,
> że wykłady mają charakter otwarty i nie są kontrolowane, a jak to jest

No nie wiem jak akurat na tych studiach, ale typowo uczęszczałem na
sporo wykładów i raczej nikt nie sprawdzał obceności. Choć czasami szła
lista, żeby stwierdzić kogo nie ma... Ale to praktycznie z dwa razy za
całe studia.

Ale tak było u nas, a jak gdzie indziej, ciężko powiedzieć.

--
Przemysław Adam Śmiejek

3. Data: 2003-10-27 13:03:11

Od: "Jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, ale chodzi mi o to ,czy jak wejdę tak po prostu "z ulicy" to czy mnie
nie wyrzucą.Co prawda jestem studentem ale innego wydziału.A na wykłady na
filologii angielskiej chciałbym chodzić po prostu z zainteresowania.

4. Data: 2003-10-28 20:03:13

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003 14:03:11 +0100, "Jarek" <j...@o...pl> wrote:

>Tak, ale chodzi mi o to ,czy jak wejdę tak po prostu "z ulicy" to czy mnie
>nie wyrzucą.

Nie wiem, co szkodzi spróbować?

BTW: Jak Cię rozpoznają, że jesteś obcy? Wal i już...

>Co prawda jestem studentem ale innego wydziału.A na wykłady na
>filologii angielskiej chciałbym chodzić po prostu z zainteresowania.

No to rozumiem

--
Jego Szarość
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

kurs pedagogiczny
Liceum eksternistyczne
POMOCY!!!!!!!!1
szkola w Australii
Psychologia zaocznie + Katedra Psychologii