Stulejka

1. Data: 2004-11-28 22:18:11

Temat: Stulejka
Od: "Bibko" <bibko@(NO.SPAM)op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W wieku 13 lat mialem operacje stulejki. Teraz (20 lat) mam na praciu za
duzo (na dlugosci) skory ( podczas erekcji zolac powinien samoczynnie sie
odslonic jednak u mnie skory po dlugosci jest ze 2 razy za duzo).
Mozna to jakos zoperowac?? Ile trwa rekonwalestencja ??
Z gory dzieki

2. Data: 2004-11-29 12:23:41

Temat: Re: Stulejka
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Nov 2004 23:18:11 +0100, Bibko wrote:

> [...]
> duzo (na dlugosci) skory ( podczas erekcji zolac powinien samoczynnie sie

A kto Ci takich bzdur naopowiadał?

> jednak u mnie skory po dlugosci jest ze 2 razy za duzo).

A przeszkadza to w czymś?

> Mozna to jakos zoperowac??

Obrzezać się zawsze można.

> Ile trwa rekonwalestencja ??

Ze 3 tygodnie powiedzmy.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-11-29 18:34:54

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że to ważny element, ale bez przesady.
Jak miałem 18 lat to też mnie to martwiło (to samo co u ciebie). Teraz mam
ponad 2 razy tyle lat i śmieję się z tego. Jest tyle różnych "typów urody"
tego Pana, że naprawdę nie masz się czym martwić. Skórka schodzi? - schodzi,
no i wszystko na temat. Jeden ma ją przykrótką, inny przydługą, niektórzy w
sam raz i już.

pozdrówka

Stulejka
karmienie a test ciążowy
Przedwczesny koniec ...
Gdzie najlepiej zrobić operacyjną korekcję tzw. zeza?
Bóle kolan [przeciążenie]