Stulejka

1. Data: 2001-04-05 10:40:05

Temat: Stulejka
Od: "ŚWITUS" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie na czym polega operacja stylejki i jak długo się leży po niej w
szpitalu?
Odpowiedzi proszę kierować na priva:
n...@w...pl

2. Data: 2001-04-05 10:45:44

Temat: Re: Stulejka
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

?WITUS wrote:

> Czy kto? wie na czym polega operacja stylejki i jak d?ugo si? le?y po niej w
> szpitalu?

Stulejka mozna tez oznaczac, ze jeszcze nie jestes gotowy do zajmowania
sie seksem bo nie dojrzales i moze lepiej niech tak zostanie.

3. Data: 2001-04-05 11:02:41

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Stulejka mozna tez oznaczac, ze jeszcze nie jestes gotowy do zajmowania
> sie seksem bo nie dojrzales i moze lepiej niech tak zostanie.

Daruj se takie teksty, czlowieku...

To drobny zabieg chirurgiczny w miejscowym znieczuleniu. Cos jak wyrwanie zeba
tylko szybsze, mniej bolesne i mniej krwi. Bez paniki, bez strachu....

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

4. Data: 2001-04-05 13:06:26

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daruj se takie teksty, czlowieku...

Rozne religie roznie to zagadnienie traktuja
i nie tylko jako drobny zabieg chirurgiczny, ale
takze jako oznake niedojrzalosci plciowej ( w zaleznosci od wieku)

5. Data: 2001-04-05 13:24:43

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Rozne religie roznie to zagadnienie traktuja
> i nie tylko jako drobny zabieg chirurgiczny, ale
> takze jako oznake niedojrzalosci plciowej ( w zaleznosci od wieku)

Zakladam, ze ma wiecej jak 8 lat, a w takim wieku rzezaja Mahometan, gdyby byl Zydem
toby w ogole problemu JUZ nie mial :)

Smuggler

***

Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

6. Data: 2001-04-05 17:26:33

Od: "Marzena" <m...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smuggler" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]

Drodzy Panowie,
Jestem mamą dwulatka (i nie tylko), który ma stulejkę. Czy jest możliwe, że
TO samo minie (w jakim wieku?) i co robić z mastką, która tam się zbiera?
CZy już mam się martwić o siusiolka mojego synka?
Pzdr
MArzena

7. Data: 2001-04-06 12:24:36

Od: "lek5" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to zalezy od wielkosci "problemu" i czy chodzi o stulejke calkowita, ktorej
zaistnienie wiaze sie z koniecznoscia obciecia pracia w calosci czy tylko o
stulejke czesiowa gdzie niekiedy udaje sie pozostawic kilkucentymetrowy
fragment.
Doradzam Klinike Chirurgi "Phimosis" we Wroclawiu robia to tam prawie
anonimowo.

"

8. Data: 2001-04-06 19:34:38

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lek5 wrote:

> [...]
> stulejke czesiowa gdzie niekiedy udaje sie pozostawic kilkucentymetrowy

Czy mozesz rozwinac ten temat dotyczacy obcinania pracia w calosci
lub w czesci, bo brzmi niewiarygodnie ?

9. Data: 2001-04-07 11:22:12

Od: "Michal Buslik" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

co ? na drzewo debilu !
stulejka wiaze sie w najgorszym razie z usunieciem napletka ! a czesto tylko
podcieciem tegoz . Nie ma mowy o usuwaniu pracia do stu diablow !!!
Użytkownik lek5 <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9akcgc$1o6$...@n...onet.pl...

10. Data: 2001-04-07 18:41:21

Od: "Patryk Bański" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

lek5 <l...@p...onet.pl> wrote in message

> to zalezy od wielkosci "problemu" i czy chodzi o stulejke calkowita,
ktorej
> zaistnienie wiaze sie z koniecznoscia obciecia pracia w calosci

co zaszlo w przypadku kolegi lek5

>czy tylko o
> stulejke czesiowa gdzie niekiedy udaje sie pozostawic kilkucentymetrowy
> fragment.

Co niedawno przeszedl jego kochas.

Patryk

Re: Do Roberta - otworz oczy
gdzie moge znalezc informacje o laparoskopii?
diety, diety, diety.....
OPARZENIE
pieczenie pod łopatką