Subtelne różnice płci .....

11. Data: 2010-01-18 12:47:35

Temat: Re: Subtelne różnice płci .....
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 13:27, Iza <f...@o...pl> wrote:
> [...]
738

> I tu sie z Panem zgodzę.
> My mamy mięsistsze neurony uczuciowehedonistyczne, a Wy
> taktycznohedonistyczne ;)
> ___
> Iza

Ktos powiedzial ze: umysl kobiety jest analityczny, mezczyzny
syntetyczny.

J-23 itede...

12. Data: 2010-01-18 12:49:26

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 13:38, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

> No przecież się przyznał, że ma 200
>
> Qra

Ale czego 200...? ;)
- cm wzrostu
- IQ
- lat
- w pasie
- wlosów na glowie
- par bokserek
...bo niedo - czytałam ;P
___
Iza :)

13. Data: 2010-01-18 12:52:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
k.googlegroups.com...
On 18 Sty, 12:05, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <f...@o...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...
> [...]
> ___
> Iza
>
> Na stare lata wybrałem masażystkę osobistą.

Ja też bym chciała osobistego masażystę, osobistego informatyka,
osobistego kucharza i osobistego poete z 200IQ ;D
___
Iza

Masz takie IQ? Bo mogłabyś się stać nudna z mniejszym...

14. Data: 2010-01-18 12:54:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

> No przecież się przyznał, że ma 200
>
> Qra

mm?

15. Data: 2010-01-18 12:55:03

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 13:47, J-23 <k...@g...pl> wrote:

738

> Ktos powiedzial ze: umysl kobiety jest analityczny, mezczyzny
> syntetyczny.
>
> J-23 itede...

Ja bym powiedziała,ze nasze umysły można podzielić na homonalne i nie
hormonalne :)
___
Iza

16. Data: 2010-01-18 13:02:36

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

c.googlegroups.com...

38

> Ja też bym chciała osobistego masażystę, osobistego informatyka,
> osobistego kucharza i osobistego poete z 200IQ ;D

Ja z kolei nie jestem nadto wymagajaca - po prostu żonę bym chciala.
I.

17. Data: 2010-01-18 13:03:40

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Się nie rozdwoję przecież :-)

Miedzy masazysta a kucharzem?
I.

18. Data: 2010-01-18 13:03:54

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 13:55, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Ja bym powiedziała,ze nasze umysły można podzielić na homonalne i nie
> hormonalne :)
> ___
> Iza

No tak, jezeli przyjac, istnienie zjawiska, "kobieta zakochana".
Czytaj, kobieta zdolna do wszystkiego...

J-23 itede...

19. Data: 2010-01-18 13:13:05

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 14:03, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> No tak, jezeli przyjac, istnienie zjawiska, "kobieta zakochana".
> Czytaj, kobieta zdolna do wszystkiego...
>
> J-23 itede...

cus za duzo przecinkow mi sie napisalo
mialo byc:
No tak, jezeli przyjac istnienie zjawiska, "kobieta zakochana".

20. Data: 2010-01-18 13:17:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Miedzy masazysta a kucharzem?
> I.

Pomiędzy kobietami :-)

Stalke, wierny łabędź

GAGAga..DADAda....do Ostrygi (czyli Skorupiaczka) i Himery
Wschód Zachód once again
Re: Skąd dowiedzieliście się o usenecie i psp ?
przewidziałbyś to - nawet po pijaku?
Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.