Subtelność gogla

81. Data: 2008-11-25 19:05:16

Temat: Re: Subtelność gogla
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:lo5pfqmp927f$.9dpw6i64s7xj.dlg@40tude.net...

> Czyli bierność moją bronią :->
> Zgłoś kandydata. Przecież oni nie pojawiaja się z choinki, ktoś ich
> umieszcza na listach wyborczych, a potem na nich się głosuje.

Zauważyłaś może, że znakomita większość ludzi naprawdę intersuje się własnym
życiem i nie zamierza brać udziału w wyborczej, parlamentarnej, partyjnej
czy jakiejkolwiek innej farsie. Chce mieć uczciwych ludzi na poważnych
stanowiskach, w dobrej wierze głosuje zgodnie zprogramami wyborczymui a
potem więcej jak trzy czwarte wybranych zmienia partje, opcje i poglądy jak
rekawiczki... o tym mówię... i nikt nie jkest ich w stanie z czegokolwiek
rozliczyć... absolutnie nikt i z niczego, jeśli nie narażą się swoim...
mówić i piosać można i tak akurat oni tego nie czytają... tak tu własnie
jest... działanie nie zawsze jest najlepszym wyjściem... jestem
pragmatykiem: jesli ktoś mi mówi, że zgadzam się na to, co jest, nie biorąc
udziału w zmianie, ale za to mogę się nie zgadzać, jeśli wezmę udział, a nie
wyjdzie (ale za to mam czyste sumienie, że próbowałem - to niestety bzdury
gada, bo wynik jest, jaki jest, niezależnie od tego czy śpię spokojnie czy
też się moczę w nocy albo gryzę paznokcie...

Pzdr
Paweł

82. Data: 2008-11-25 19:10:16

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gghc5j$r3s$1@news.onet.pl...

g.googlegroups.com...

> Hmm, u mnie spadlo z 25,700,000,000 na 25,410,000,000. Dlaczego tak
> sie dzieje?
>
> Pozdrawiam,
> F.

Kliknij kilka razy pod rząd "szukaj" to będzie na przemian raz tak raz
tak :)

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

83. Data: 2008-11-25 19:16:13

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
wiadomościnews:gghc5j$r3s$1@news.onet.pl...

g.googlegroups.com...

> Kliknij kilka razy pod rząd "szukaj" to będzie na przemian raz tak raz
> tak :)

25,710,000,000

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

84. Data: 2008-11-25 19:28:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 20:05:16 +0100, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> rekawiczki... o tym mówię... i nikt nie jkest ich w stanie z czegokolwiek

Trzeba głosować. Choćby dlatego, żeby nasz system wyborczy w wolnym już
państwie miał szanse się weryfikować w praktyce. No niestety, niedawno
dopiero odzyskaliśmy ZNOWU wolność, nigdy nie mieliśmy takiej szansy, jak
stare kraje europejskie... Ich systemy wyborcze i mentalność społeczeństw
miały czas, aby dojrzeć - nic nie jest od razu doskonałe. Jeśli tylko
będziemy mieli czas, to i my dojdziemy do takiego poziomu świadomości i
systemu weryfikacji kandydatów, żeby wybierano właściwych. Niestety, do
tego potrzeba jeszcze wielkich zmian w samym społeczeństwie.
Zaprzepaszczony wojną i latami sowieckiej okupacji dorobek nie wróci,
trzeba zacząć od nowa, ale zaczać trzeba, inaczej inni będą decydować znowu
za nas, jak to już bywało.

Jesli nawet nie widzisz sensu w wybieraniu dziś, staraj się wybierać
najrzetelniej, jak możesz, a nie na ślepo. Nic się samo nie zrobi, jeśli
się nie robi. Po prostu.

Tylko... ja sama nie bardzo wierzę, że mamy dosyć czasu... ale to mnie od
niczego nie zwalnia, bo przeciez mogę się mylic, może czeka nasze państwo
już tylko świetlana przyszłość w wolności i niezawisłości...

85. Data: 2008-11-25 22:07:45

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 20:10, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

wiadomościnews:gghc5j$r3s$1@news.onet.pl...

0yqg.googlegroups.com...

> Kliknij kilka razy pod rząd "szukaj" to będzie na przemian raz tak raz
> tak :)

Ano rzeczywiscie, zmienia sie. Bywa nawet 25,710,000,000 :)

Pozdrawiam,
F.

86. Data: 2008-11-25 22:12:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Mam :) 25,700,000,000. Ciekawe, czy to samo wyrazenie, co u Ciebie...
> Trzy literowe? ;)

ja miałem kombinacje słów :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

87. Data: 2008-11-25 22:14:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zgłoś kandydata.

zdajesz sobie sprawę jakie warunki trzeba spełnić, żeby wziąć udział w
głosowaniu, prawda?

> Przecież oni nie pojawiaja się z choinki, ktoś ich
> umieszcza na listach wyborczych, a potem na nich się głosuje.

a to kluczowa kwestia. kto umieszcza. bo jakbyś nie głosował, głosujesz
na listę stworzoną przez jednego, dwóch ludzi max.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

88. Data: 2008-11-25 22:40:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 23:14:04 +0100, tren R napisał(a):

> zdajesz sobie sprawę jakie warunki trzeba spełnić, żeby wziąć udział w
> głosowaniu, prawda?

Ależ oczywiście - forsa, forsa i tylko forsa.
Ale jeśli jest to głowne kryterium, to znaczy, że porządni ludzie też
powinni ją mieć i nią sobie drogę torować wśród chamstwa, skoro tylko to
akurat jest tam skuteczne.

> a to kluczowa kwestia. kto umieszcza. bo jakbyś nie głosował, głosujesz
> na listę stworzoną przez jednego, dwóch ludzi max.

Fakt jest faktem póki co, że do wyboru mamy TYLKO tych, co się pchają na
listy wyborcze. Tych, co się nie pchają, bo mają opory, tam się nie
znajdzie...
No, ale w końcu nawet w jarskim menu amator mięsa znajdzie jakiegoś
robaczka... Póki co - trzeba wybierac z tego, co dostępne. Program jest
niby wazny, ale lepiej patrzec na ludzi. Ale znowuż, aby patrzeć na ludzi,
trzeba COŚ o nich wiedzieć, a nie głosowac w ciemno. Tu się własnie zgina
dziób pingwina, wg mnie. Jak człowiek porządny (na ile polityk może takim
być, oczywiście) i nie oszołom, to większe jest prawdopodobieństwo, że
warto na niego głosowac, niezależnie od partii. Ja np. niekoniecznie
głosowałam na PiS, ale głosowałam na Kaczyńskiego. Trzeba głosować na
człowieka.

89. Data: 2008-11-26 05:07:38

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko... ja sama nie bardzo wierzę, że mamy dosyć czasu... ale to mnie od
> niczego nie zwalnia, bo przeciez mogę się mylic, może czeka nasze państwo
> już tylko świetlana przyszłość w wolności i niezawisłości...

Życie too wiele więcej niż wolność, państwo, praca, rodzina... tu wpisać
cokolwiek, co tylko do gowy przyjdzie... jest czas... na wszystko... jest
takie stare powiedzenie... nawet jak stoimy w miejscu to i tak czas przesuwa
nas do przodu ;o)

Pzdr
Paweł

90. Data: 2008-11-26 10:22:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 06:07:38 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Życie too wiele więcej niż wolność, państwo, praca, rodzina... tu wpisać
> cokolwiek, co tylko do gowy przyjdzie... jest czas... na wszystko...

Sobie obejrzyj "Czas honoru" - tam, w getcie, życie się właśnie skończyło,
wraz z wolnością, wraz z intymnością własnych czterech ścian, tam można
wejść do domu, rzucić matkę pod ścianę, kazać na to biernie patrzeć ojcu,
zabrać dorobek życia, a może jeszcze potem po wódce wrócić po niewinność
córki...
Więc nie mów mi, że życie to coś więcej niż wolność. Ja chcę tylko minimum
- to jest wolność. Resztę sobie dobuduję.

> jest
> takie stare powiedzenie... nawet jak stoimy w miejscu to i tak czas przesuwa
> nas do przodu ;o)

Tylko że w tym "do przodu" jakoś tak zwykły się powtarzać schematy ludzkich
zacowań, czyli HISTORIA... Tego się boję, bo nie ma zbyt wielkiej
różnorodności: wojna lub jej brak.

ojczym
Obama tańczy
wreszcie coś istotnego w newsach
bać się czy nie bać się zmiany pracy? czy kasa to wystarczający argument?
Obama i poczucie humoru (video w jęz. angielskim)