Suche plamy na skórze

1. Data: 2002-11-14 10:45:44

Temat: Re: Suche plamy na skórze
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Rusek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
news:aqtcvk$rdu$1@news2.tpi.pl...
> Obok nosa i w okolicach brwi pojawiły mi się suche, swędzące,
czerwone
> plamy, które czasami się złuszczają (białe łuski), smaruję je alantanem,
> trochę pomaga, ale jak przestanę to zjawiają się znowu. Karmię piersią i
nie
> mogę używać żadnych medykamentów. Co robić?

A moze to luszczyca.....ja mam bardzo podobne objawy i latami leczylam sie
na rozne choroby, ale w koncu wyszla mi luszczyca. U mnie takie plamy
pojawia sie w momencie poddenerwowania oraz zmeczenia.
Polecam wizyte u dermatologa. Chyba wszystkie masci zawieraja sterydy, a to
chyba nie najlepsza metoda leczenia w momencie jak karmisz piersia.

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-11-14 14:11:09

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie są takie duże i nasilają się kiedy jest ciepło lub jest suche powietrze.

To moze byc takze atopia - ja mam takie same problemy. I zawsze sie nasilaja
przy suchym powietrzu.
Nawilzaj i natluszczaj - spokojnie smaruj kremami 5 - 6 razy dziennie. Jesli
bedzie przechodzilo - to moze byc atopia.
Ale do dermatologa powinnas isc.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

fajna strone znalazlam
Wella Decore - wypróbowałam
MAGIC FIX - ODPOWIEDNIK BAZY ARTDECO... TYLKO DO UST:)
jak pielęgnuja cerę dermatolożki
traumeel's