Suchosc gardla

1. Data: 2001-09-19 14:59:08

Temat: Re: Suchosc gardla
Od: "Tomasz Otręba" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-09-20 16:04:52

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...onet.pl>,
p...@p...onet.pl says...
> [...]
> rozmiekczajacych. Nie wiem co mam robic. Moze sa rozne rodzaje suchosci ?
> Mnie osobiscie jest duzo lepiej po ziolach.

Wszytko zalezy od tego jakie ziola zlecil. Sa i takie i takie.
Jakie uzywasz?

4. Data: 2001-09-21 06:01:43

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszytko zalezy od tego jakie ziola zlecil. Sa i takie i takie.
> Jakie uzywasz?

Siemie lniane + kwiat malwy + rumianek + prawoslaz
(proporcje wagowe 1:1:1:1)
Paweł

5. Data: 2001-09-22 17:48:08

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siemie lniane + kwiat malwy + rumianek + prawoslaz
> (proporcje wagowe 1:1:1:1)

Dobry zestaw, siemie lniane i prawoślaz to działanie osłaniające i
przeciwkaszlowe(dzięki "śluzowatości" tych ziół); rumianek -
przeciwzapalnie, rozkurczowo, antybakteryjnie i przeciwbólowo;. kwiat
malwy - zawiera związki spokrewnione z flawonoidami (więcej śluzu posiadają
liście). Ważne aby po zastosowaniu ziół dac im podziałać, tzn nie pić i nie
jeść przez pewien czas po użyciu.

platforma obywatelska
Boje sie :(
Metoda Mac Kenzi