Sumamed Forte

1. Data: 2001-09-24 07:03:45

Temat: Sumamed Forte
Od: Joanna Adamska <a...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat stosowania tego
antybiotyku u małego dziecka.
Lekarz pediatra przepisał lek Sumamed Forte(syrop 200 mg/5 ml) dziecku -
infekcja gardła, katar, kaszel, czyste płuca, brak temp., ale wcześniej
leczenie bez antybiotyku przez 2 tygodnie i brak efektów.
Lekarz stwierdził, że antybiotyk wcale nie jest silny ???
A kuracja trwała tylko 3 dni. I po 3 dniach dziecko zdrowe mogło iść do
przedszkola.

Dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam,
Asia

2. Data: 2001-09-24 07:22:38

Temat: Re: Sumamed Forte
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@r...man.poznan.pl>,
a...@r...man.poznan.pl says...
> [...]
> Lekarz stwierdził, że antybiotyk wcale nie jest silny ???
> A kuracja trwała tylko 3 dni. I po 3 dniach dziecko zdrowe mogło iść do

Sumamed ma taka charakterystyke wlasnie.
To ze antybiotyk zadzjalal szybciej i lepiej niz inny stosowany dluzej o
niczym nie swiadczy poza tym ze mial bardziej "dopasowane" spektrum
dzialania. I tyle.
Nie jest ani lepszy ani gorszy.
Ale na przyszlosc bym sie Sumamedu wystrzegal. Taka moja osobista opinia.

3. Data: 2001-09-24 09:01:55

Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Moj synek gdy mial 4 latka dostal wlasnie tenze antybiotyk po ktorym (po 1
dawce) zaslabl.
Jesli masz jakies inne wyjscie to lepiej popros lekarze o zmiane na jakis
inny tradycuyjny 10 dniowy antybiotyk.
Pozdrawiam Kasia

Użytkownik "Joanna Adamska" <a...@r...man.poznan.pl> napisał w
wiadomości news:3BAEDAD1.99A743B3@rose.man.poznan.pl...

4. Data: 2001-09-25 19:08:53

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana jacek wzięła i naskrobała, co następuje:

> Ale na przyszlosc bym sie Sumamedu wystrzegal. Taka moja osobista
> opinia.

Dlaczego, mógłbyś uzasadnić ? Moje dziecko dostało kiedyś Sumamed, ale
musiałyśmy odstawić po pierwszej dawce ( chlustające wymioty).

pozdrawiam Ania

5. Data: 2001-09-26 12:04:02

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@2...25.200.9>, n...@w...pl says...
> Persona szumnie zwana jacek wzięła i naskrobała, co następuje:

> Dlaczego, mógłbyś uzasadnić ? Moje dziecko dostało kiedyś Sumamed, ale
> musiałyśmy odstawić po pierwszej dawce ( chlustające wymioty).

Duzo dzialan ubocznych jednak. Watroba i problemy gastyczne.
To tak z praktyki.

Leki przeciwpsychotyczne
(OG-praca)okulista poszukiwanyW-wa Ursyn.
monitory ekranowe
rozstepy
postinor