Swędząca blizna po cesarce

1. Data: 2006-01-29 20:33:15

Temat: Swędząca blizna po cesarce
Od: "Boa" <u...@u...wroc.usuntopl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja żona 4 miesiące temu miała cesarkę. Do dziś skarży się na bardzo
swędzącą bliznę po cięciu. Rany żadnej nie ma, wygoiła się ładnie, jest
lekko zaczerwieniona.

Czy takie swędzenie jest normalne? Czym ew. smarować (zona karmi piersią)?
Iść do lekarza czy newsy wystarczą? ;-)

Pozdrr.,
Boa.

2. Data: 2006-01-29 21:23:55

Temat: Re: Swędząca blizna po cesarce
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie, przejdzie;)

Pozdr. Ewa, którą też blizna swędziała.

3. Data: 2006-01-29 21:24:15

Od: "Boa" <u...@u...wroc.usuntopl> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie, przejdzie;)
>
> Pozdr. Ewa, którą też blizna swędziała.

A kiedy? Bo to upierdliwe jest ;-)
Smarowałaś czymś?

Boa.

4. Data: 2006-01-30 16:45:43

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, nie pamiętam kiedy przestało swędzieć....... Nie smarowałam niczym, ale
może spróbujcie maścią Contratubex lub Cepan. Wiem, że to są specyfiki na
blizny, więc nie zaszkodzą, a może coś pomogą. Miejscowo można używać nawet
karmiąc piersią.

Pozdr. Ewa

5. Data: 2006-02-05 12:12:32

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boa napisał(a):
> [...]
> lekko zaczerwieniona.
>
> Czy takie swędzenie jest normalne? Czym ew. smarować (zona karmi piersią)?

niestety, większość gojących sie ran swędzi...
mniej lub bardziej ;)

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

Objawy bolu zatok.
Poradnia zaburzen metabolizmu
accolate i claritine