Swędzenie i pieczenie w intymnych miejscach.

1. Data: 2002-09-28 12:17:26

Temat: Swędzenie i pieczenie w intymnych miejscach.
Od: "Grzesiek W" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od pół roku moja partnerka skarży się na swędzenie i pieczenie w intymnych
miejscach, ja ostatnio też mam te same dolegliwości tyle że mam dodatkowo
zaczerwienienia z krostkami. Co to jest i czym to leczyć. Czy są jakieś
maści lub tabletki albo zioła żeby można było się samemu wyleczyć. Dodam że
jeśli się nie kochamy dwa tygodnie objawy znikają ale nawracają z powrotem
zaraz przy następnym stosunku.

Proszę o jak najszybszą rade.

2. Data: 2002-09-28 14:54:30

Temat: Re: Swędzenie i pieczenie w intymnych miejscach.
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeśli się nie kochamy dwa tygodnie objawy znikają ale nawracają z powrotem

Wyślij partnerkę do ginekologa i poproś ją, żeby wzięła też receptę dla
partnera, albo sam sie wybierz do lekarza - dermatolog, bądź urolog.
Zdrowia życzę
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl/

3. Data: 2002-09-28 16:17:24

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiek W" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Od pół roku moja partnerka skarży się na swędzenie i pieczenie w intymnych
> miejscach.

I od pół roku żaden ginekolog nic nie wymyślił? A co mówią lekarze? Napisz
może, jak się leczyła?
ola

4. Data: 2002-09-28 17:00:05

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I od pół roku żaden ginekolog nic nie wymyślił? A co mówią lekarze? Napisz
> może, jak się leczyła?
> ola

mysle, ze oni nie byli u kekarza
Ewa

5. Data: 2002-09-29 10:36:30

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Od pół roku moja partnerka skarży się na swędzenie i pieczenie w intymnych
> miejscach, [ciach]
> Proszę o jak najszybszą rade.
od pół roku macie takie objawy i teraz prosisz o najszybszą radę????
osobiście uważam, że jestescie "trochę" nieodpowiedzialni. Żaden problem
chorobowy nie powinien czekać, aż sam minie. proponuje juz w poniedziałek
zgłosić sie do lekarza, on na pewno coś poradzi.

pozdrawiam
Anka
P.S.
Jesli jest to grzybica to osobiście współczuję leczyłam moja przez około
cztery lata (oczywiście z przerwami, gdyż taka była nawracająca).
Teraz na szczęscie (odpukać) się już nie pojawia.
--
"- A możliwe, że pani wiadomość posiada. O ta osoba, morderca. Pani musi
umysłowa robota wykonać, mnogo, wielkie mrowie. Zaprawdę na pamięć waszą

6. Data: 2002-09-29 10:38:22

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz

> mysle, ze oni nie byli u kekarza
> Ewa

ja też.
(obyśmy sie myliły)
pozdrawiam serdecznie
Anka

7. Data: 2002-09-29 16:48:02

Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzesiek W <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an46ri$k11$...@n...tpi.pl...
> Witam!

Witam

Po pierwsze ginekolog!!

Pewnie przepisze twojej partnerce globulki dopochwowe Clotrimazolum
a i tobie powinna dac recepte na to samo czyli Clotrimazolum w masci.

Jak juz oboje poddacie sie kuracji trwajacej okolo 2 tygodni (12 globulek)
(no i twoim smarowaniu)
Grzybica jest juz podleczona (na jakis czas, bo to paskudzwtwo i lubi
wracac)

Pozdrawiam
Marta

Kupie czaszke, pilne !!!
jontofereza - gdzie?
kardiolog.pl - nowy portal dla kardiologow
Krzywa przegroda nosowa
Jaskra, a praca przy komputerze