Sweterki na drutach...

1. Data: 2002-11-20 15:45:55

Temat: Sweterki na drutach...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaliczek już się kończy robić... Wyszło na to, że po 20 latach zrobienie
jednego szalika pozwala ustabilizować robotę u tak druga połowa szalika ma
już równe w miarę oczka.
Zakupiłam jakieś dwie "Sandry", co to mi w ręce w empiku wpadły. Córa
obejrzała i zamówiła sweterek. Ażurowa bluzka jej chwilowo przeszła - nie
wiem, czy tylko do sylwestra, czy aż do lata.
Zaczęłam się wczytywać w instrukcję i poległam od razu na gatunku włóczki,
ale mam wrażenie, że jak pójdę do pasmanterii z opisem to mi da taką jaką
trzeba i tylko kolor córka będzie wybierała. Mam rację, czy nie? Czy mam się
zacząć znać na włóczkach zanim pójdę do sklepu.
No i mam jeszcze jeden problem - instrukcja wykonania wzorów. Wydawało mi
się że zrozumiem, a tu wychodzi na to, ze nie do końca to jest takie proste
jak mi się na pierwszy rzut oka wydawało. Przeglądając posty na grupie
wyczytałam o istnieniu jakiegoś wydawnictwa Burdy o robieniu na drutach, że
dobre i ach o och, i chciałabym to kupić. Widział ktoś w Warszawie ostatnio?
Przyglądałam się w Empiku, ale albo jestem ślepa, albo tego nie było. Byłam
też we wspaniałej pasmanterii Soho i to była jedna rzecz, której mi tam
brakowało. Jak się wejdzie do sklepu zoologicznego to książki o hodowaniu
zwierzaków i czasopisma są, więc jakoś mi się tak wydawało, ze w pasmanterii
powinny być publikacje o szyciu, szydełkowaniu, robocie na drutach,
haftowaniu itp., a tu nic - kicha. Za duże mam wymagania, czy co? W każdym
razie polecam się na namiary.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-11-20 17:52:59

Temat: Re: Sweterki na drutach...
Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinny być publikacje o szyciu, szydełkowaniu, robocie na drutach,
> haftowaniu itp., a tu nic - kicha. Za duże mam wymagania, czy co? W każdym

Witaj Joasiu.
Widziałam to pismo kilka dni temu na Targówku i na Bródnie. Radzę szukać w
kioskach osiedlowych. Nie wiem w jakiej części Warszawy bywasz, może będzie
Ci po drodze.
Ponieważ nie jestem zainteresowana, nie kupiłam. Mam masę starych książek i
wydawnictw. Ale oglądałam i uważam że warto kupić.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2002-11-20 21:34:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Widziałam to pismo kilka dni temu na Targówku i na Bródnie. Radzę szukać w
> kioskach osiedlowych. Nie wiem w jakiej części Warszawy bywasz, może

Na brudno to mi zupełnie nie po drodze - nie ta strona Wisły, ale dzięki za
radę - poszukam w małych kioskach.

1. Data: 2002-11-20 22:06:36

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na brudno to mi zupełnie nie po drodze - nie ta strona Wisły, ale dzięki
za
> radę - poszukam w małych kioskach.
> --

Jeśli wybierasz się na spotkanie warszawskie w najbliższym czasie to mogę
zobaczyć w kioskach i kupić. Przy okazji przekazałabym Ci.

Ela

1. Data: 2002-11-20 23:14:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za
>
> Jeśli wybierasz się na spotkanie warszawskie w najbliższym czasie to mogę
> zobaczyć w kioskach i kupić. Przy okazji przekazałabym Ci.

A nie za młoda stażem na tej grupie jestem? Gdzie i jakie spotkanie?

1. Data: 2002-11-21 08:40:09

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie za młoda stażem na tej grupie jestem? Gdzie i jakie spotkanie?
> --

Jaki staż?????? Tu są potrzebne checi. Są tylko warunki które musisz
spełnić:
dobry humor, pokaz wykonanych dzieł - nawet tych które uważasz za brzydkie,
pochwała naszych prac które przynosimy. To chyba wszystko, jak sądzicie?

Ela

1. Data: 2002-11-21 08:51:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
brzydkie,
> pochwała naszych prac które przynosimy. To chyba wszystko, jak sądzicie?

Ale ja mam tylko jedno świeżo wykonane dzieło - wczoraj skończyłam. Te
wcześniejsze to sprzed wielu, wielu lat. A to wczorajsze - szalik mojej córy
już jest nie do odzyskania.

1. Data: 2002-11-21 21:26:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeśli wybierasz się na spotkanie warszawskie w najbliższym czasie to mogę
> zobaczyć w kioskach i kupić. Przy okazji przekazałabym Ci.

Już mam dzisiaj kupiłam. A to spotkanie to kiedy?

1. Data: 2002-11-21 21:45:34

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już mam dzisiaj kupiłam. A to spotkanie to kiedy?
> --

To dobrze, bo ja patrzyłam w kiosku ale nie było, miałam rozejrzeć się jutro gdzieś
dalej.
Spotkanie - kto to wie?????? Potrzeba kogoś do zorganizowania. I chętnych do
przybycia.

Ela

Biesiek-zgłos sie!
impreza u mamy!!!