Świerk biały (Picea glauca Conica) jak przyciąć?

1. Data: 2008-07-11 19:28:29

Temat: Świerk biały (Picea glauca Conica) jak przyciąć?
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mój świerczek rośnie niestety b. mało stożkowo.Jest po prostu krzywy,
niesymetryczny.Ma ok 1,5m.
Chciałbym go przyciąć na kształt świerka- choinki, tzn kilka pieter dookólnych
gałęzi.
trochę się boję żeby czegoś nie spieprzyć.W necie widziałem fotki przycietych
świerków na kształt
spirali, ale to akurat mi się nie podoba.
Ktoś może pomóc i podpowiedzieć co i jak?

R.

2. Data: 2008-07-12 14:14:45

Temat: Re: Świerkbiały (Picea glauca Conica) jak przyciąć?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
świerków na kształt
> spirali, ale to akurat mi się nie podoba.
> Ktoś może pomóc i podpowiedzieć co i jak?

Może na Irokeza?
Mirzan

3. Data: 2008-07-12 19:36:16

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora