Święta i mikołajki tuż tuż

71. Data: 2007-11-16 15:48:58

Temat: Re: Święta i mikołajki tuż tuż
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2007 10:15:41 +0100, złośliwa napisał(a):

> kurczę, chyba mnie skutecznie znechęcasz do tablicy :/

Przemyślałam ;). Nie, absolutnie nie chcę Cię zniechęcić, tylko tak mi się
przypomniało wszystko co jest z tablicą związane żebyś wiedziała czego
można się spodziewać.
To teraz czas na pozytywy- moje pierwszaki uwielbiają spędzać przerwę
zamiast na korytarzu to w sali i dorwać się do kredy i tablicy (nie wiem
jak się przy niej wszyscy mieszczą) i mogą rysować bez końca.
A teraz wybór należy do Ciebie :)
--
Elżbieta

72. Data: 2007-11-16 15:49:57

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Nov 2007 16:32:25 +0100, Beazuku napisał(a):

> W szkole nie, chyba , że wrzątek w czajniku :)

My mamy wodę w kranie z CO więc nawet w kurkach z zimną leci ciepła.
--
Elżbieta

73. Data: 2007-11-16 20:22:34

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Nov 2007 16:48:58 +0100, Elżbieta napisał(a):

> A teraz wybór należy do Ciebie :)

Jeszcze zapomniałam. Jak już kupisz tę tablicę i dziecię zacznie kreślić na
niej literki, to proszę zaopatrz się w jakąś książeczkę, albo najlepiej
zeszyty do kaligrafii dla klasy I z Wesołej Szkoły. Tam jest wzór
_poprawnego_ pisania każdej litery. Jak się nauczy teraz pisać w sposób
poprawny to potem pójdzie jej to płynnie i nie będzie trzeba "odkręcać".

Właśnie muszę u jednego "odkręcać", bo go ktoś nauczył literek na zasadzie
g- gie i jak ma boroczek przeczytać dom, jak on czyta de-o-em.
--
Elżbieta

74. Data: 2007-11-19 08:40:11

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał
> [...]
| _poprawnego_ pisania każdej litery. Jak się nauczy teraz pisać w sposób
| poprawny to potem pójdzie jej to płynnie i nie będzie trzeba "odkręcać".

To ja się chyba jednak zdecyduje na tą tablicę :) Bo w sumie wolę kredę
pokruszoną w pokoju niż zachuchane szyby i ćwiczenie literek ;)
A co do kaligrafii - już w przedszkolu mają wprowadzane litery pisane więc
ćwiczy pisane.

| Właśnie muszę u jednego "odkręcać", bo go ktoś nauczył literek na zasadzie
| g- gie i jak ma boroczek przeczytać dom, jak on czyta de-o-em.

no z tym to u nas raczej nie ma problemu, gorzej z przetłumaczeniem że s i z
to sz i odwrotnie. No ale mam nadzieję że załapie w końcu ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

75. Data: 2007-11-19 19:05:08

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> A czym smarujesz?? Chdzisz z tym do kosmetyczki, a nie do dermatologa?? Ja
> niestety dostałam sterydy.
Jakieś obrzydliwe smarowidła były wcześniej. Pomagały póki smarowałam, a
jak przestawałam to skóra robiła swoje. Potem trafiłam do miłej pani
kosmetyczki, jak zawsze przez przypadek, ze względu na stan paznokci, bo
wstyd mi było dzieciom "takim" palcem przed oczami jeździć.
Przez kilka wizyt wcierała mi w dłonie różne kremy, przy okazji manicure
i kąpiel w parafinie. Stanęło na jednej wizycie w miesiącu. Ostatnio
przegapiłam wizytę, wydawało mi się, że to nic wielkiego...no właśnie
wydawało mi się. Teraz próbuję wepchnąć się na jakąś wizytę, no i w ruch
poszły zapomniane kremy od dermatologa.

pozdrawiam
Ania

Przepraszam za spam - forum dla kobiet.