Świętokrzyska Baba Jaga

1. Data: 2009-05-11 08:27:35

Temat: Świętokrzyska Baba Jaga
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie, nie, to nie ta, o której myślicie.

48,Mala_awantura_o_swietokrzyska_czarownice.html

Ale kto ma rację, kto rację tutaj ma?

Saulo

2. Data: 2009-05-11 08:56:26

Temat: Re: Świętokrzyska Baba Jaga
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Nie, nie, nie, to nie ta, o której myślicie.
>
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,65914
48,Mala_awantura_o_swi
> etokrzyska_czarownice.html
>
> Ale kto ma rację, kto rację tutaj ma?

Ale brzmi dumnie:
"- A proszę zauważyć, że nasza Baba-Jaga jest pokazywana coraz częściej jako
młoda, piękna dziewczyna. I jest ona symbolem takiej magiczności,
tajemniczości naszego regionu"

Qra, najpierw była czarownicą - starą wredną maszkarą, potem przyszli
zakonnicy, "ucywilizowali", więc odmłodniała i wypiękniała

3. Data: 2009-05-11 10:25:25

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl>

[...]
> [...]
>
> Qra, najpierw była czarownicą - starą wredną maszkarą, potem przyszli
> zakonnicy, "ucywilizowali", więc odmłodniała i wypiękniała

:)))))))

Saulo

4. Data: 2009-05-11 22:19:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

48,Mala_awantura_o_swietokrzyska_czarownice.html

> Ale kto ma rację, kto rację tutaj ma?

http://miasta.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,6595798,Szko
la_ostrzega_przed_balwochwalstwem.html

A tu, a tu, a tu?

BTW, już sie nie dziwię, że Jarkacz tak nie lubi Wrocka. Jakieś
krasnale na każdym rogu. Ani chybi pogańskie (jeśli nie teutońskie!)
:)

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-05-12 06:38:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> [...]
>
> BTW, już sie nie dziwię, że Jarkacz tak nie lubi Wrocka. Jakieś
> krasnale na każdym rogu. Ani chybi pogańskie (jeśli nie teutońskie!)

Ale przynajmniej na jego poziomie.

Qra

6. Data: 2009-05-12 07:01:37

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> [...]
la_ostrzega_przed_balwochwalstwem.html

> A tu, a tu, a tu?
>
> BTW, już sie nie dziwię, że Jarkacz tak nie lubi Wrocka.

Jak to nie lubi?
Co chwila tu przyjeżdża i coś inauguruje a i Wielki Mniejszy Brat tutaj
był, by spotkać się z najmniej popularną głową państwa na świecie (może
się
przygotowuje?).

Saulo

7. Data: 2009-05-12 08:43:29

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości:

48,Mala_awantura_o_swi

la_ostrzega_przed_balw

> Ale przynajmniej na jego poziomie.

Tzn. czapki mają na tym samym poziomie. :)

michał

8. Data: 2009-05-15 00:53:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 15 maja 2009 02:36. carbon entity 'Aicha'
<b...@t...ja> contaminated pl.sci.psychologia with the
following letter:

> Nie ma co widzieć, wystarczy pierwszy news - Rekolekcjie w
> Zakopanem! - omujborze :)
> Wrocławski oddział też taki nawiedzony?

Nie byłem z wizytą w tamtej konkurencyjnej Akademii...

9. Data: 2009-05-15 00:56:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zakopanem! - omujborze :)
> Wrocławski oddział też taki nawiedzony?

Nie byłem z wizytą w tamtej konkurencyjnej Akademii...

PS. Natomiast jutro wybieram się w takiej przyjacielskiej wizycie do
Bujinkan (wrocławski oddział szkoły Ninjitsu) ;)

10. Data: 2009-05-15 01:37:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał:

> Nie byłem z wizytą w tamtej konkurencyjnej Akademii...
> PS. Natomiast jutro wybieram się w takiej przyjacielskiej wizycie
> do Bujinkan (wrocławski oddział szkoły Ninjitsu) ;)

Cholera, musiałby mi ktoś to rozrysować co najmniej w dwuwymiarze, bo
pogubić się można, czytając plaintextem o tych wszystkich szkołach,
stylach i odłamach :)

--
Pozdrawiam - Aicha

KROK ZA KROKIEM...