Świństwo

31. Data: 2009-04-29 18:08:40

Temat: Re: Świństwo
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Mnie - bardzo. Już dawno nic mnie tak nie rozbawiło. :)
>
> Spodziewałam się jakiejś choćby szczątkowej reakcji z Waszej strony, a tu
> nic. Do teraz. :)

Przepraszam Ewo, ale po grypie, która położyła na innych - mniej i bardziej
lotnych - gatunkach cień odrazy, tylko współczuję wszystkim świniom.

Qra

32. Data: 2009-04-29 19:19:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Przepraszam Ewo, ale po grypie, która położyła na innych - mniej i
> bardziej lotnych - gatunkach cień odrazy, tylko współczuję wszystkim
> świniom.

Rozumiem, i łączę wyrazy współczucia. ;)

BTW Podobno świnie w ogóle na tę grypę nie chorują.
Chociaż słyszałam, że w Egipcie wybijają już ich całe hodowle.

Ewa

33. Data: 2009-04-30 09:51:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Rozumiem, i łączę wyrazy współczucia. ;)
>
> BTW Podobno świnie w ogóle na tę grypę nie chorują.
> Chociaż słyszałam, że w Egipcie wybijają już ich całe hodowle.

Ale to nie wszystko. Zaraza opanowuje wszystko, co napotka:
http://bezpieczenstwo.onet.pl/1555012,item,0,wiadomo
sci.html
http://wiadomosci.onet.pl/1961987,12,item.html

Qra

34. Data: 2009-04-30 12:05:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ale to nie wszystko. Zaraza opanowuje wszystko, co napotka:
> http://bezpieczenstwo.onet.pl/1555012,item,0,wiadomo
sci.html
> http://wiadomosci.onet.pl/1961987,12,item.html

Muszę założyć mojemu lapkowi maskę chirurgiczną.

Ewa, w masce ;)

PROBLEM KOMUCHA
wywiad z żuławskim
Obrona honoru rodziny na Dolnym Śląsku
Geniusz i Polak w jednym stali domu, czyli tragikomedia patriotyczna
Sam sobie wczoraj sprezentowałem