wywiad z żuławskim

1. Data: 2009-04-25 20:15:44

Temat: wywiad z żuławskim
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"I ta moja słoniowa pamięć przypomina mi, że Aleksander Ledóchowski
napisał wówczas w "Kinie" bardzo pozytywną recenzję, a potem posypały
się recenzje negatywne. I nawet on w następnym numerze wił się, że
przemyślał, zmienił zdanie, że to nie jest jednak tak dobry film! I
dlaczego ja się mam z kimkolwiek liczyć?

Nie musi pan.
Toteż się, kurwa, nie liczę! Ja to chrzanię i kieruję się sobą. A pan by
chciał, żebym się przyznał, jakie to straszne wrażenie na mnie robi to,
co te ch... o mnie piszą!

Ale nie chuje, tylko...
Jak to nie chuje?! Chuje! Skoro film im się nawet podoba, a muszą
przypierdolić, to co, nie chuje?! "

http://www.dziennik.pl/opinie/article367530/Nie_musz
e_sie_k_z_nikim_liczyc.html

--