Sylwester...

1. Data: 2001-12-01 21:45:36

Temat: Re: Sylwester...
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Straus"
> Jestem potencjalnie chetny ... Mam plan awaryjny B)

To w takim razie jaki jest plan A?
Oczywiście planu B tym bardziej nie znam.

> z opcja wyjscia na chwile na ryneczek

Skąd chcesz wychodzić na chwilę?

> ale to juz wysle zainteresowanym na priv ;-))

Dawaj.

> p.s. poszukuje krolewny na wyjscie do kina, sa tu chetne ?

Jak królewnę to najlepiej szukaj na Wawelu.

--
TNIJ CYTATY!!!

1. Data: 2001-12-02 14:11:54

Od: Straus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Dec 2001 22:45:36 +0100, "Andrzej Litewka"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>To w takim razie jaki jest plan A?

Uznalem, ze plan A) to oczywiscie normalne pojscie na Rynek ;-)

>Skąd chcesz wychodzić na chwilę?

Wysylam info na priv.

>Jak królewnę to najlepiej szukaj na Wawelu.

Ale obrazu nie mozna zdjac ze sciany i zaniesc do kina ;-)
Nie pozwola, zreszta taka krolewna jest troche nieporeczna ;))

Pozdr.
Straus

1. Data: 2001-12-03 12:11:08

Od: "Grzegorz Malicki" <G...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTMKGSM" <e...@w...pl>
> Użytkownik "Grzegorz Malicki":

> Jesteś niezwykle miły, jak zwykle;).
Dziekuje :-)

> Mam nadzieję że jednak niezbyt blisko...
Chyba mnie wywieje za granice, a szkoda :-(

> Niektóre psy po takiej sylwestrowej a czasem i całomiesięcznej
> "strzelance", już nigdy nie są w stanie znieść spkojnie nawet
> jednej petardy za oknem.
> Zapytaj na grupach poświęconych psom, chyba takie
> jeszcze istnieją, kiedyś istniały.
1. Tego typu zabawy przeprowadzam w miescie.
2. Miasto to nie jest miejsce dla psa.
3. Jesli ktos trzyma psa w domu, to ja na pewno nie
bede z nim dyskutowal o tym co czuje/przezywa
zwierze, bo dowodzi to iz sam wlasciciel nie ma o tym
pojecia, a zaspokaja jedynie swoje potrzeby/pragnienia.

> Nie wiem co o tym sądzą inne zwierzęta, także te na wolności...
> ale to NTG, jak zapewne usłyszę;)
Moj kot jest zachwycony. Ale z niego to niezly
dziwak, wiec trudno na tej podstawie wnioskowac
o wiekszosci.

Pozdrawiam
Grzegorz Malicki
G...@m...com
Ps. Nie wiem w co sie spakuje, bo plecak ze
stelarzem mam juz wypelniony .... wiadomo czym :-)

1. Data: 2001-12-03 13:49:12

Od: "Alienkaa" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@a...krakow...
> "Alienkaa"
>

> Gdzie konkretnie?
To jest dobre pytanie... Moze Jaszczury? a moze jakies narty poza Krakowem?
Jeszcze jest troche czasu:)

Alienkaa

1. Data: 2001-12-04 23:25:16

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alienkaa"
> To jest dobre pytanie... Moze Jaszczury?

W tej spelunie?

> a moze jakies narty poza Krakowem?

No to co mówisz, że będziesz w pobliżu???? wrrrrrrrr :)

--
CIACH-aj CYTATY!!!

1. Data: 2001-12-05 23:27:52

Od: "Alienkaa" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@a...krakow...
> W tej spelunie?
Jakiej spelunie??? Najlepsze imprezy kojarza mi sie wlasnie z Jaszczurami

> No to co mówisz, że będziesz w pobliżu???? wrrrrrrrr :)
Bo byc moze bede w poblizu:) jesli nie bedzie za duzo sniegu:)
Alienkaa

Test szybkości reakcji
koncentracja - linki
Dlaczego czlowiek musi spac?