Sylwester

1. Data: 2002-12-28 22:59:10

Temat: Sylwester
Od: "Kochatek" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowana Grupo
Szukam ciekawych przepisów na drobne (wegetariańskie) przekąski.
na imprezę sylwestrową, czy macie może jakieś propozycje?

Pozdrawiam
Kochatek - Ania

1. Data: 2002-12-29 00:05:36

Temat: Re: Sylwester
Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Please: http://strony.wp.pl/wp/wegetarianizm/

--
Zenek

Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok 2003! Milujte se a mnozte se!

1. Data: 2002-12-29 01:30:56

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.puszkkka.vege.pl - prawie 3.000 propozycji:)

1. Data: 2002-12-29 08:50:36

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kochatek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Szanowana Grupo
> Szukam ciekawych przepisów na drobne (wegetariańskie) przekąski.
> na imprezę sylwestrową, czy macie może jakieś propozycje?

nie wiem, czy nie jestes laktovege, ale dobrym pomyslem moze byc ulozenie
wielkiego talerza pokrojonych w kostke serow, szczegolnie plesniowych jak
valbon, sekret mnicha czy turek i podanie ich z zestawem sosow, oliwek,
grzybkow, papryki i wykalaczek :) Pyszne sa tez drozsze sery orzechowe,
twarda feta na wage i takie smieszne przekaski serowe wygladajace jak grube
spagetti.
Mniam, mniam

pozdrawiam

wkn ukladajaca menu na sylwestra :)

1. Data: 2002-12-29 11:59:39

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

wkn wystukała w wiadomości <aumd0l$a33$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> twarda feta na wage i takie smieszne przekaski serowe wygladajace jak grube

Hehehe...

Robiąc imprezę i mając w perspektywie goszczenie również wegetarian
przygotowałam dipy + kawałki żółtego sera i marchewki (dla nie-wegetarian
były kawałki kabanosa i frankfurterki) oraz różne dodatki w rodzaju
marynowanych grzybków, oliwek i takich tam. A ponieważ nie chciało mi się
zmywać kupiłam papierowe talerze i dużą ilość plastikowych szpadek
do koreczków zamiast sztućców.

Już w tarkcie imprezy ujrzałam gości z zapałem próbujących nadziać na owe
szpadki choć jedną marynowaną cebulkę... 8)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-12-30 09:27:49

Od: a...@g...pl (AniaR Toru?) szukaj wiadomości tego autora

/.../takie smieszne przekaski serowe wygladajace jak grube
> spagetti.

Wlasnie, co to jest? Widzialam to ostatnio w hipermarkecie i strasznie
mnie zaciekawilo, ale nie zaryzykowalam kupna. Jak to sie je?
Z pozdrowieniami,
AniaR

1. Data: 2002-12-30 09:35:26

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

AniaR Toru?:
> [...]
>

> Wlasnie, co to jest? Widzialam to ostatnio w hipermarkecie i strasznie
> mnie zaciekawilo, ale nie zaryzykowalam kupna. Jak to sie je?

paluchami. Ale zbyt zjadliwe toto nie jest. Możesz też użyć jako
dekoracji do czegokolwiek.

Waldek

1. Data: 2002-12-30 10:57:08

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaR Toru? wrote:

> Wlasnie, co to jest? Widzialam to ostatnio w hipermarkecie i strasznie
> mnie zaciekawilo, ale nie zaryzykowalam kupna. Jak to sie je?
> Z pozdrowieniami,
> AniaR
Je sie to paluchami, jesli swieze jest to pyszne. Ja pierwszy raz jadlam
to w Zakopanym z mleka owczego i bylo cudnie pyszne. Po jakims czasie
zobaczylam to w Carrefourze wroclawskim, uradowana kupilam. Jedzac to
wroclawskie zastanawialam sie czy przez przypadek nie zuje sznurowki.

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2002-12-30 11:47:35

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> www.puszkkka.vege.pl - prawie 3.000 propozycji:)

a szczegolnie polecam:

- olliebolle ("ulubione sylwestrowe jedzonko Holendrow")
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2215
- koreczki z warzyw świeżych i marynowanych
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2938
- soja a`la orzeszki
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2596
- Pieczarki faszerowane
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=291
- tosty czosnkowe z warzywami
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2738

i inne przepisy na specjalne okazje oraz z kategorii przekaski :)

pozdr.
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-12-30 13:30:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Dec 2002 01:27:49 -0800, a...@g...pl (AniaR Toru?)
wrote:

> [...]
>
>Wlasnie, co to jest? Widzialam to ostatnio w hipermarkecie i strasznie
>mnie zaciekawilo, ale nie zaryzykowalam kupna. Jak to sie je?

jak dla mnie to nie ma smaku i jest niesamowicie gumiaste...ja
tam ser lubie o zdecydowanym smaku, raczej nie kruszacy sie, ale
i nie gumowaty, bo mnie potem zuchwa sie meczy za szybko ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

Kajmak Makłowicza
mleczko kokosowe