Sympatektomia - wady/powiklania ?

1. Data: 2007-05-12 09:25:14

Temat: Sympatektomia - wady/powiklania ?
Od: "Bu" <b...@b...bu> szukaj wiadomości tego autora

Powitac ;-)

Krotkie pytanie do znawcow... Co sadzicie o Sympatektomii jako sposobu na
zlikwidowanie nadpotliwosci kończyn górnych ?

Chodzi mi konkretniej o powiklania (realne) ktore moga wystapic po takim
zabiegu, a takze powiklania na cale zycie (czy zanotowano takie przypadki?).
Troche sie o tym naczytalem wiec raczej nie interesuja mnie linki o ogolnej
tematyce do tego , lecz wolalbym uslyszec Wasza opinie na temat tego zabiegu
(no bo chyba sa jeszcze tu jacys neurolodzy/neurochirurdzy ? ;-) ).
Wiem ze kazdy zabieg ma swoje wady i powiklania, ale mi chodzi glownie o
mozliwosci powiklan ktore moga zostac na cale zycie...

Dzieki pieknie i pozdrawiam weekendowo :-)