Symptomatyczne

1. Data: 2014-03-03 17:13:08

Temat: Symptomatyczne
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...że tutaj srutututu o pierdołach, a za ścianą coraz głośniej słychać
szczęk broni.
I nikogo to tutaj nie obchodzi, tylko jakieś bzdety balety i napychanie
do zdechu bandziochów.

2. Data: 2014-03-03 17:51:55

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to?
Ikselcia założy chełm i popląsa na okopach batety przed Putinem. Dziad zdechnie ze
śmiechu.:-D

3. Data: 2014-03-03 19:40:31

Temat: Re: Symptomatyczne
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 17:13:08 UTC+1 użytkownik Sara napisał:
> ...że tutaj srutututu o pierdołach, a za ścianą coraz głośniej słychać
> szczęk broni.
> I nikogo to tutaj nie obchodzi, tylko jakieś bzdety balety i napychanie
> do zdechu bandziochów.

A powiedz no, ale tak szczerze i od serca - co mi da rozmowa o ewentualnie
zblizajacej sie wojnie?

Powstrzymam wojska?
Zmodernizuje Putina?
Zmienie wszelkie 'pozycjonowania' na linii Rosja - reszta swiata?
(a troche tego jest...)

Hmm?

No to Po Co tracic czas na rozmowy o czyms, na co nie mam absolutnie zadnego wplywu?
Mamy wymieniac miedzy soba adresy sprawdzonych bunkrow? Ale gdy jakis idiota zechce
nacisnac czerwony guzik, to zaden bunkier nie pomoze.

Pomijam tu fakt, ze psp powoli odlata w niebyty, a szkoda, bo fajnie bywało.

4. Data: 2014-03-03 20:42:38

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...że tutaj srutututu o pierdołach, a za ścianą coraz głośniej słychać
> szczęk broni.
> I nikogo to tutaj nie obchodzi, tylko jakieś bzdety balety i napychanie do
> zdechu bandziochów.

Ta wojna jeszcze potrwa. Dziś gadali o ekonomi w dzienniku: ile spadł rubel,
ile stracą polscy producenci żywności, ile....
Nie gadali ile zarobią producenci kamizeleki kuloodpornej, ani hełmu.
Znaczy jeszcze to potrwa.

I co , ile miesięcy, lat będziesz o tym gadał i nadstawiał uszu by usłyszeć
szczęki broni?
Wszyscy się albo boją, albo patszą w TV z innymi uczuciami, mało kto
obojętnie, ale to nie może ci dawać klapek na oczy, że świat się zawalił.
Zawalił się to się zawalił, tszeba żyć, a ty wielki post wciskasz tu już 2
dni pszed czasem.

Nie możesz być wiecznie smutny, także dlatego, że to właśnie jest celem
wywołująh wojny.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3d

5. Data: 2014-03-03 20:51:34

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sara
Ty tu o Ukrainie a biskupi już wykorzystali brak uwagi publicznej....

http://izakrzyczkowska.blogspot.com/2014/02/biskupi-
chca-wiekszej-smiertelnosci.html?m=1

6. Data: 2014-03-03 21:52:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Mar 2014 20:42:38 +0100, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> dni pszed czasem.
>
> Nie możesz być wiecznie smutny, także dlatego, że to właśnie jest celem

Bardzo dobrze napisane! - szczególnie "Zawalił się to się zawalił, tszeba
żyć". Bingo.

7. Data: 2014-03-03 21:53:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Mar 2014 11:51:34 -0800 (PST), Miriam napisał(a):

> a biskupi

Jasne :-]

8. Data: 2014-03-03 21:56:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Mar 2014 21:52:42 +0100, Ikselka napisał(a):

> Bardzo dobrze napisane! - szczególnie "Zawalił się to się zawalił, tszeba
> żyć". Bingo.

Jeszcze dodam:
http://www.youtube.com/watch?v=o01j-pMJ_Dg
:-)

9. Data: 2014-03-03 22:07:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-03 17:13, Sara pisze:
> ...że tutaj srutututu o pierdołach, a za ścianą coraz głośniej słychać
> szczęk broni.
> I nikogo to tutaj nie obchodzi

Wnioski wyciągane ex silentio często nie są słuszne. Obchodzi, obchodzi,
ale tutaj to możemy się co najwyżej swoimi obawami podzielić, czy lęki
rozładowywać. :)

BTW Przykład Ukrainy pokazuje, że kraj, który nie bierze udziału w
żadnych strukturach, jest strasznie słaby. Zwłaszcza kiedy leży w
sąsiedztwie wielkiego lwa.

Ewa

10. Data: 2014-03-03 22:32:21

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03/03/2014 05:13 PM, Sara wrote:
> ...że tutaj srutututu o pierdołach, a za ścianą coraz głośniej słychać
> szczęk broni.
> I nikogo to tutaj nie obchodzi, tylko jakieś bzdety balety i napychanie
> do zdechu bandziochów.

jak zrobią powszechną mobilizację to zacznie ich obchodzić :/
na razie jaśnie nam panujący sprawdzają tylko "gotowość bojową"

Może na balet...
Replay złote sedesy
No i wszystko jasne
Złote sedesy