Sypkie cienie Joko

1. Data: 2004-02-04 11:39:52

Temat: Sypkie cienie Joko
Od: "Tuska" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos sie gdzies z nimi spotkal? Chodzi mi o Krakow.. Joko wypuscilo je
na sylwestra, ale poprzedniego ;(( Zylam nadzieja ze w tym roku tes beda, a
tu klapa (chociaz te brokatowe tez sa niezle) Chyba juz nigdzie ich nie
znajde.. Mam srebrny i brąz mieniący sie na fiolet - sa BOSKIE i chetnie
kupilabym wszystkie dostepne kolorki ;) Te ktore mam starcza mi chyba na 10
lat takie sa wydajne.
Wiem ze Burzuj ma tez sypkie cienie, ale to juz inny pulap cenowy, Joko
kosztowaly ok 6zl