Szaleństwo naukawców

1. Data: 2013-07-16 22:08:56

Temat: Szaleństwo naukawców
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kefir2010.wordpress.com/2013/07/07/nowa-proce
dura-in-vitro-zaklada-produkcje-modyfikowanych-genet
ycznie-ludzi-z-genami-trojga-rodzicow/

2. Data: 2013-07-16 22:14:34

Temat: Re: Szaleństwo naukawców
Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-16 22:08, zdumiony pisze:
> http://kefir2010.wordpress.com/2013/07/07/nowa-proce
dura-in-vitro-zaklada-produkcje-modyfikowanych-genet
ycznie-ludzi-z-genami-trojga-rodzicow/

e tam od razu szalenstwo. dawniej osobniki z wadami genetycznymi albo
nie przezywaly albo sie nie rozmnazaly. i gatunek sie nie pogarszal.
z biegiem lat ludzie beda coraz gorszej jakosci. jakos trzeba temu
zaradzic.

3. Data: 2013-07-16 22:40:26

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości
> [...]
> nie przezywaly albo sie nie rozmnazaly. i gatunek sie nie pogarszal.
> z biegiem lat ludzie beda coraz gorszej jakosci. jakos trzeba temu

To niech się naturalnie ludzie rozmnażają a nie in-vitro i jeszcze trzech
rodziców

4. Data: 2013-07-16 23:10:43

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znowu brednie, procedura invitro jest taka sama jak naturalnie, z tą różnicą że
zapłodnienie jest zamiast w pochwie, na szkle laboratoryjnym. Ludzie kurwa trochę
biologi wystarczy.

5. Data: 2013-07-16 23:11:46

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Znowu brednie, procedura invitro jest taka sama jak naturalnie, z tą
>różnicą że zapłodnienie jest zamiast w pochwie, na szkle laboratoryjnym.
>Ludzie kurwa trochę biologi wystarczy.
Teraz już wiem, dlaczego jeszcze nie miałeś kobiety
:D

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

6. Data: 2013-07-16 23:13:26

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.nasz-bocian.pl/wysluchanie_sejmowe_2012_f
akty_o_%20invitro%20

7. Data: 2013-07-16 23:18:40

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

15. Leczenie niepłodności metodą in vitro NIE prowadzi do takich manipulacji, jak
zapłodnienie między gametami ludzkimi i zwierzęcymi (tworzenie hybryd)

Kliniki niepłodności w Polsce nie prowadzą eksperymentów genetycznych. Nie leży to
ani w ich kompetencjach (tego typu badaniami zajmują się wyspecjalizowane instytuty
badawcze w kilku krajach na świecie, których prawodawstwo nie zakazuje naukowych
badań na ludzkich embrionach), ani w możliwościach finansowych, ani w założonych
celach. Kliniki niepłodności w Polsce zajmują się działalnością terapeutyczną w
obrębie medycyny rozrodu i wykonują zabiegi in vitro wyłącznie u osób, które pragną
mieć dzieci. Nie są ośrodkami naukowymi zajmującymi się działalnością
eksperymentalną.

8. Data: 2013-07-17 15:40:30

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-16 22:08, zdumiony pisze:
> http://kefir2010.wordpress.com/2013/07/07/nowa-proce
dura-in-vitro-zaklada-produkcje-modyfikowanych-genet
ycznie-ludzi-z-genami-trojga-rodzicow/

Zabawa w bogów.. Raczej na pewno ludzki gatunek wyjdzie na tym jak
zabłocki.. Ale w sumie to nie nasze zmartwienie.

9. Data: 2013-07-17 16:33:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 15:40:30 +0200, Trybun napisał(a):

dura-in-vitro-zaklada-produkcje-modyfikowanych-genet
ycznie-ludzi-z-genami-trojga-rodzicow/

> Zabawa w bogów.. Raczej na pewno ludzki gatunek wyjdzie na tym jak
> zabłocki.. Ale w sumie to nie nasze zmartwienie.

Dokładnie tak.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

10. Data: 2013-07-17 17:23:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dura-in-vitro-zaklada-produkcje-modyfikowanych-genet
ycznie-ludzi-z-genami-trojga-rodzicow/

> Zabawa w bogów.. Raczej na pewno ludzki gatunek wyjdzie na tym jak
> zabłocki.. Ale w sumie to nie nasze zmartwienie.

Niedługo będą dzieci mające kilka mamuś i/albo kilku tatusiów - także prawo
na to pozwoli, nie tylko genetyczne hokus-pokus...

http://www.bibula.com/?p=69160

PS. Już sobie wyobrażam taką "rodzinkę", rozwód i ewentualne rozstrzyganie
"prawa do dziecka" wobec kilkunastu powodów i powódek, he he :-]

--
[...]

Czym nas trują
bez bez bez
odnośnie homoseksualnie wychowanych dzieci
Fra, znowu się wystraszyłaś mnie?
PANSLAVISTO!