Szalikowcy dietetyczni

21. Data: 2002-05-31 10:25:26

Temat: Re: Szalikowcy dietetyczni
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
> wiadomości news:ad7gfn$1is$1@news.tpi.pl...

> Ja też! Ja też chcę!!!!
na kaefa u optymalnych to trzeba sobie zapracować :)),
juz niedługo ciebie tez tam wsadza:))),a pózniej co jakis czas jak cos
napiszesz to beda oburzac sie ze znów wyskoczyłeś im z kaefa heheh niektórzy
to tylko o tym pisza jak to czarnyjanek im z kf wyskakuje :))

22. Data: 2002-05-31 10:51:41

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> na kaefa u optymalnych to trzeba sobie zapracować :)),
> juz niedługo ciebie tez tam wsadza:))),a pózniej co jakis czas jak cos

Ach, żeby to już... Można im wtedy hmmmm a nawet nie będą wiedzieli. :-DDD

> napiszesz to beda oburzac sie ze znów wyskoczyłeś im z kaefa heheh
niektórzy
> to tylko o tym pisza jak to czarnyjanek im z kf wyskakuje :))

To dlatego, żeby im nikt nie zarzucił że piszą ciągle bez sensu i nieprawdę.
:->

23. Data: 2002-06-02 07:09:15

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po raz kolejny wykazałeś Jaśku, że nie masz pojęcia o d.o., a zaciekle ją
> zwalczasz.

Czytałem strony o DO. Kwaśniewski pisze tam, między innymi, że ta dieta
leczy AIDS i jest receptą na szczęście ludzkości. Bardzo dziękuję za taką
wiedzę! Nie skorzystam.

> Na d.o. występuje znaczne ZMNIEJSZENIE ilości zjadanego białka, a nie
> zwiększenie.

Zwiększenie udziału białka względem niektórych innych diet (do co najmniej
50 g o ile pamiętam).
Zwiększenie udziału tłuszczu względem praktycznie wszystkich innych diet.
Rozumiesz wreszcie????

"Strona" domowa w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

24. Data: 2002-06-02 22:41:58

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adcgv5$5jm$1@news.tpi.pl...

> Czytałem strony o DO. Kwaśniewski pisze tam, między innymi, że ta dieta
> leczy AIDS i jest receptą na szczęście ludzkości. Bardzo dziękuję za taką
> wiedzę! Nie skorzystam.

Boś głupi!
Człowiek mądry korzysta z każdej wiedzy jaka może pomóc ludziom w byciu
zdrowszym i szczęśliwszym. Na razie nie masz podstaw, żeby zaprzeczyć
twierdzeniom Kwaśniewskiego. Nie przeprowadziłeś żadnych badań w tym
temacie. Jeżeli zaś uważasz, że jest to niemożliwe, tak, a priori, to jesteś
po prostu głupi, albo zwykłe bydlę.

> Zwiększenie udziału białka względem niektórych innych diet (do co najmniej
> 50 g o ile pamiętam).

Bardzo źle pamiętasz, może skleroza?
Następuje zmniejszenie ilości białka do NAJWYŻEJ 50 gram. Normą jest 30-50
gram dziennie. Która dieta zakłada mniejsze ilości zjadanego białka?

> Zwiększenie udziału tłuszczu względem praktycznie wszystkich innych diet.

Czy ja coś pisałem o tłuszczu?

> Rozumiesz wreszcie????

Ja rozumiem, tylko Ty nic nie rozumiesz.

Pozdrawiam
Leszek

25. Data: 2002-06-02 23:50:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> twierdzeniom Kwaśniewskiego. Nie przeprowadziłeś żadnych badań w tym
> temacie. Jeżeli zaś uważasz, że jest to niemożliwe, tak, a priori, to jesteś

wiesz co nie zgadzam sie z toba, bo w takiej sytuacji takie bezkrytyczne podazanie za
wszystkimi ktorzy oferuja pomoc ludziom
wyglada raczej na naiwnosc i napedza szarlatanow.
dlatego moim zdaniem glupi taki ktory bezkrytycznie popiera takich ktorzy wynaleznli
eliksir na wszelkie choroby i zapewniaja
niesmiertelnosc.
moim zdaniem wlasnie takowi sa glupi albo zwykle bydleta.
iwon(k)a

26. Data: 2002-06-03 05:03:07

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boś głupi!

Dziękuję.
Znając Twój stosunek do wiedzy oraz brak zdolności oceny jej wiarygodności
uważam to za komplement i będę się szczycił tym, że nazwałeś mnie głupcem.
:-)

> Człowiek mądry korzysta z każdej wiedzy jaka może pomóc ludziom w byciu

Skorzystałem. Naprawdę "Dziękuję" za taką "wiedzę"!

BTW Nie zauważyłeś, że polecam dietę optymalną? Z pewnymi zastrzeżeniami.
Bezpodstawnie nazywasz mnie "zaciekle ją zwalczającym".

27. Data: 2002-06-03 16:26:30

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a"
> [...]
> niesmiertelnosc.
> moim zdaniem wlasnie takowi sa glupi albo zwykle bydleta.

Zważ tylko, że Leszek nie jest wcale bezkrytycznym "popieradłem" DO,
a w dodatku wypróbował ją (i nadal próbuje) na sobie. A mowa o takich,
którzy nie wiedzą, o czym mówią...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

28. Data: 2002-06-03 17:42:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zważ tylko, że Leszek nie jest wcale bezkrytycznym "popieradłem" DO,
> a w dodatku wypróbował ją (i nadal próbuje) na sobie. A mowa o takich,
> którzy nie wiedzą, o czym mówią...

wlasnie to mnie dziwi, ze Leszek jest juz tak zaslepiony
idea opty ze odrzuca udowodnione fakty wierzac nieudowodnionym
teoriom. Widac w tym przypadku popiera bezkrytycznie.
iwon(k)a

29. Data: 2002-06-04 08:32:20

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a"
> [...]
> idea opty ze odrzuca udowodnione fakty wierzac nieudowodnionym
> teoriom. Widac w tym przypadku popiera bezkrytycznie.

O jakich udowodnionych faktach mówisz?

Wojtek

30. Data: 2002-06-04 13:31:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O jakich udowodnionych faktach mówisz?

o etiologii, rozwoju, przebiegu i prognozy AIDS.
iwon(k)a

Woda z kranu
Montignac
Granulki