Szampon

1. Data: 2004-06-27 20:48:18

Temat: Szampon
Od: "uncommon" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:)Prosze mi poradzic, szukam dobrego, niepodrazniajacego szamponu, cena do 15
zl, moze jakis dla dzieci...

1. Data: 2004-06-27 22:13:21

Temat: Re: Szampon
Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

uncommon wrote:
> Hej:)Prosze mi poradzic, szukam dobrego, niepodrazniajacego szamponu,
> cena do 15 zl, moze jakis dla dzieci...

Polecam szampony ziaja - w zaleznosci od typu Twoich wlosow. Teraz mam
mietowy, zdobyty po dluuugich poszukiwaniach - jest swietny, polecam tez z
czarnej rzepy, z jojoba byl troszke za ciezki dla moich wlosow.

--
pozdrawiamy
tufi & BB

www.galeria.ipto.info
pułapka w mailu

1. Data: 2004-06-28 08:54:52

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"uncommon" <u...@o...pl> napisał(a)
wnews:5c97.00000894.40df3291@newsgate.onet.pl:

> Hej:)Prosze mi poradzic, szukam dobrego, niepodrazniajacego szamponu,
> cena do 15 zl, moze jakis dla dzieci...

Bambino, Trzy ziola

--
Pozdr. Hektor