Szanowni Państwo !!!

1. Data: 2005-10-17 09:52:25

Temat: Szanowni Państwo !!!
Od: Krzysytof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ON ! Czytuje tę grupę.Niedawno powstała moja strona WWW. Choć
grupa ta nie jest może najodpoiedniejszym miejscem do ogłoszeń tego typu
to ufam, że informacje tam zawarte może komuś z nas pomogą.

Liczę na wyrozumiałość !!!

Oto adres tej strony - http://www.kk.kalisz.pl/~krzych/
--

***********
Ukłony

2. Data: 2005-10-17 10:07:31

Temat: Re: Szanowni Państwo !!!
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysytof Piotrowski pisze w news:divsa8$t0a$1@nemesis.news.tpi.pl

> Oto adres tej strony - http://www.kk.kalisz.pl/~krzych/

Krzysztofie, za Evę Cassidy masz u mnie taaaaakiego wielkieeeego
plusa. :D

--
Pozdrowieństwa serdeczne,
(bardzo sympatyczna strona, taka ciepła, chce się do Ciebie

3. Data: 2005-10-17 12:17:35

Od: Krzysytof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> Krzysztofie, za Evę Cassidy masz u mnie taaaaakiego wielkieeeego
> plusa. :D

Już 'jednym plusem'jest to, że mogę nieraz 'Z NIĄ PRZEBYWAĆ' !!!

--

***********
Ukłony

4. Data: 2005-10-17 12:41:24

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moje ostatnie dzielo WWW to http://www.grafik.337.com.pl/

Troche grafiki komputerowej i bardzo duzo zdjec

Leszek :-)

5. Data: 2005-10-17 18:00:09

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym poprosił o więcej zdjeć twojego trójkołowca.
Pozdrawiam Piotrek

6. Data: 2005-10-18 16:32:32

Od: Krzysytof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) napisał(a):
> Ja bym poprosił o więcej zdjeć twojego trójkołowca.
> Pozdrawiam Piotrek

Szanowny Panie !

Na sronie dodałem kolejną pozycję w Menu - umieściłem tam m.in.
'technicznych' kilka zdjęć - oraz kilka fotek 'z okien' mojego
sprzęciora !!!

Na wszelkie pytania chętnie odpowiem !

Kiedyś czytałem Pana list o wyprawie na trasie Oleśnica-Wrocław. Szkoda,
że nie mieszkam bliżej - wspólnie byśmy 'pokręcili' !!!

--

***********
Ukłony

7. Data: 2005-10-19 00:18:09

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie Witam Pana
> Na stronie dodałem kolejną pozycję w Menu - umieściłem tam m.in.
> 'technicznych' kilka zdjęć - oraz kilka fotek 'z okien' mojego
> sprzęciora !!!
Dziękuję za zdjęcia, teraz bliżej obejrzałem sobie to cudeńko. Super rowerek.
Widzę solidna rama, ktoś kto robił ten rower, naprawdę bardzo się przyłożył. Oprócz
tego rowerek jak mało który ma 2! lusterka, chorągiewki. Ja oprócz tego wieczorem i
w nocy a w dzień nna trasach szybkiego ruchu np. E-8 ubieram taką jaskrawą
kamizelkę: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=67066035
Na początku ludzie patrzyli na mnie jak na świra i pytali się po co mi chorągiewka
czy kamizelka,
ale teraz się przyzwyczaili.
Najbardziej zazdroszczę dużego i solidnego bagażnika ;-)

> Kiedyś czytałem Pana list o wyprawie na trasie Oleśnica-Wrocław. Szkoda,
> że nie mieszkam bliżej - wspólnie byśmy 'pokręcili' !!!

Może kiedyś spotkalibyśmy się w połowie trasy między Oleśnicą a Kaliszem?
Słyszałem, że w tą niedzielę odbędzie bieg "złota setka czy coś takiego" w Kaliszu,
ciekawe czy osoba niepełnosprawna np. na handbiku mogłaby wziać w nim udział?

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl

8. Data: 2005-10-19 15:16:33

Od: Krzysytof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nocy a w dzień nna trasach szybkiego ruchu np. E-8 ubieram taką jaskrawą kamizelkę:

Naprawdę rama jest super solidna (może dlatego, że twórca tego rowerka
na eskapady rowerowe zabierał swoje dzieci - postarał się !!!

Choć może byłbym trochę niesprawiedliwy - bo ramę 'robił' taki kolega z
Kalisza - p. Maciek. On teraz robi 'zwykłe' poziomce (nie 'trajki')
niestety na rynek 'zachodni' (tam poznali już co dobre ;-)) i te jego
ramy też są 'niczego sobie'. Tak więc to chyba nie wyjątek!!! (z zasady
robi solidne rzeczy)

Ja nie mam kamizelki odblaskowej - ale kupiłem sobie jakiś czas temu
takie opaski - http://www.allegro.pl/show_item.php?item=67381264
Ponieważ są 'na rzepy' to z łatwością mogę je 'przymontować' (nie tylko
do kurtki ale takze np. do wózka czy do bagażu ...)

Na początku ludzie patrzyli na mnie jak na świra i pytali się po co mi
chorągiewka czy kamizelka,
> ale teraz się przyzwyczaili.

To że na mnie patrzą jak na świra to jest 'na mój plus dodatni ;-)) - bo
wtedy omijają mnie ddduuużżżyyymmm łukiem! Mnie też pytają - co
reklamuję, albo czy sprzedaję lody ;-)

Teraz w niedzielę nie bardzo mogę - ale rozumiem, że 'z wiosny'
propozycja jest aktualna?
Wie Pan ponoć jeden kolega z Ostrowa Wlkp. od pewnego czasu ma handbika
(tylko mi mówił o tym) - to może jakoś wspólnie się spotkamy?

--

***********
Ukłony

9. Data: 2005-10-19 17:43:34

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysytof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> napisał w wiadomości
> Choć może byłbym trochę niesprawiedliwy - bo ramę 'robił' taki kolega z
> Kalisza - p. Maciek. On teraz robi 'zwykłe' poziomce (nie 'trajki')
A to ten sławny Maciek z Kalisza, dużo dobrego słyszałem o jego poziomych rowerkach.

Mi też handbika robił facet co wcześniej budował rowery poziome
http://www.velogic.pl/
i muszę przyznać, że jest lepszy, wygodniejszy do jazdy niż od inne handbiki nawet
renomowanych producentów.

> [...]
>
> To że na mnie patrzą jak na świra to jest 'na mój plus dodatni ;-)) - bo
> wtedy omijają mnie ddduuużżżyyymmm łukiem! Mnie też pytają - co

I bardzo dobrze, kierowcy na wszelki wypadek wolą omijać takie dziwolongi.

> Teraz w niedzielę nie bardzo mogę - ale rozumiem, że 'z wiosny'
> propozycja jest aktualna?

Bardzo chętnie, może kiedyś spotkamy się np. w połowie drogi np. w Odolanowie.

Serdecznie pozdrawiam Piotrek

10. Data: 2005-10-19 19:11:14

Od: Krzysytof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) napisał(a):

> A to ten sławny Maciek z Kalisza, dużo dobrego słyszałem o jego poziomych
rowerkach.

Pewnie to ten sam - sławny jest w 'branży' !!!

> [...]
http://www.velogic.pl/
> i muszę przyznać, że jest lepszy, wygodniejszy do jazdy niż od inne handbiki nawet

Wiesz wydaje mi się że sprzęt mający w nazwie 'rehabilitacyjny' jest nie
dość, że strasznie drogi to jeszcze mniej wygodny.

Sądziłem, że nie "uchowały" się zdjęcia mojego "poprzednika" - jednak
były one na dysku u mego szwagra. Jak masz czas i ochotę - to popatrz na
tę "porażkę".

http://www.krzych.kk.kalisz.pl/ (odnośnik "poprzednicy")

--

Ukłony

Co Was wkurzyło?
Winda do samochodu VAN dla ON
Oleksy zaparkowal na miejscu dla inwalidy
Wprawdzie Sniezka nie zdobyta ale...
Jakie macie doswiadczenia z wozkami Jazzy i Storm3 Euro?