Szcera refleksja... (Duchowi)

11. Data: 2016-12-12 08:34:21

Temat: Re: Szcera refleksja... (Duchowi)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 02:18:43 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Właśnie! - przecież ja o tych humanistycznych studiach i magisterkach
> piszę.
> Wiejska młodzież z beztrosko przez kogoś (Ciebie?) rozbudzonymi
> aspiracjami. Jak i gdzie wg Ciebie mają się odnaleźć po napompowaniu ich
> marzeniami, ambicjami, aspiracjami podczas radosnego "przerabiania" na
> humanistów-wykształciuchów?
> Czy widzisz gdzieś dla nich miejsce? Czy możliwy jest dla nich bezbolesny
> powrót do punktu i stanu, z którego startowali?
> Bo ja, mój Dobry Panie, nie widzę ani jednego, ani drugiego.

A np. budując wspólnoty. Chciałbym zainteresować tę grupę również m.in. Dalekim
Wschodem i sztukami walki - może jak wrócą na wieś, to założą coś w rodzaju
polskich "wiosek klanów ninja"? Przydałyby się Polsce w tych trudnych czasach
wsie obronne, w których przekazuje się sekrety wyższej kultury poza oficjalnym
obiegiem. Innej alternatywy po tym, jak MWzWM zostaną nieuchronnie wygryzieni
z zawodu akademickiego - szczerze nie widzę.

12. Data: 2016-12-13 01:00:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Dec 2016 23:34:21 -0800 (PST), Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> polskich "wiosek klanów ninja"? Przydałyby się Polsce w tych trudnych czasach

Wsie obronne mamy, spoko. Wielowiekowa tradycja nie zaginęła.
http://historia.org.pl/wp-content/uploads/2013/01/ku
cie-kos.jpg

---
Avast.

13. Data: 2016-12-13 01:01:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Dec 2016 23:34:21 -0800 (PST), Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> A np. budując wspólnoty.

LOL
A kto im da jeść?

---
Avast.

14. Data: 2016-12-13 01:19:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 01:01:10 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> LOL
> A kto im da jeść?

A czytałaś cykl rosyjski Anastazja, gdzie była mowa o budowaniu osad z ogrodami?
Dom z dobrze prowadzonym sadem daje niezłe warunki, aby wyżyć.

15. Data: 2016-12-13 02:48:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> A czytałaś cykl rosyjski Anastazja, gdzie była mowa o budowaniu osad z ogrodami?
> Dom z dobrze prowadzonym sadem daje niezłe warunki, aby wyżyć.

Tak, ale to raczej mowa o kibucach powinna być. Bo jeśli nie, to koniecznie
zacznij(cie) się już dokształcać z superopłacalnego sadownictwa/ogrodnictwa
na polskich glebach górskich i bielicowych oraz innych równie słabych oraz
średniej jakości, które w Polsce przeważają - pod względem gleb to my
czarnoziemami nie stoimy, niczym jaka Ukraina. A, i klimat Polski
przestudiuj(cie).
I jeszcze to:
http://www.lublin112.pl/walczymy-o-przetrwanie-sadow
nicy-protestuja-przeciwko-niskiej-cenie-jablek/

Z sensownych rzeczy pozostaje więc raczej kurs survivalu i korzonki...

--
XL

16. Data: 2016-12-15 13:20:47

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Z sensownych rzeczy pozostaje więc raczej kurs survivalu i korzonki...

Zacznij trenować, bida już wkrótce zajrzy ci do garuff.

17. Data: 2016-12-15 14:12:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Zacznij trenować, bida już wkrótce zajrzy ci do garuff.

Wtedy spytiam ciebie, jak się robi dobre interesy, omc-szejku.

--
XL

"Cokolwiek jest względne..."
Battle of the Planets albo Science Ninja Team Gatchaman
Kto lepszy: Jaruzelski czy Franciszek?
Neomarksizm ideologicznym wcieleniem satanizmu
Wielodzietni